Jump to content

HITMAN Season One


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

Belangrijk nieuws!!

 

Square-Enix gaat IO-Interactive verkopen. Dit wil zeggen dat IOI momenteel geen uitgever meer heeft, en dat de toekomst van Hitman een stuk onzekerder wordt. Als IOI niet verkocht geraakt, zou het kunnen dat de studio de deuren moet sluiten.

Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat verlopen, en welke uitgever geïnteresseerd is om IOI te helpen.

 

Dit wil waarschijnlijk ook zeggen dat we voorlopig niets gaan horen over een Season 2.

 

https://www.gamespot.com/articles/future-of-hitman-uncertain-as-square-enix-puts-dev/1100-6449958/

Bewerkt: door Platypus
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    87

  • Platypus

    31

  • KoningJesper

    22

  • JasonStatham

    21

Square Enix is voor mij klaar. Als ze een geweldige game met een grote crew van top ontwikkelaars zo het schijt laten krijgen mogen ze van mij de tyfus krijgen. Ik hoop met alles wat ik heb dat Hitman word overgekocht en dat de game verder uitgebracht kan worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Om dan te denken dat ik op dit forum SE nog heb aangeduid als beste uitgever van 2016. :7 Maarja, ik vond al dat Hitman een beetje achteruit is gegaan sinds ze in handen waren van SE.

Hopelijk wordt de Hitman IP samen met de studio verkocht, en niet alleen IOI. En hopelijk komen ze in de handen van uitgevers die hun franchises niet uitmelken, maar kwaliteit prioriteit geven, zoals R*.

Link to comment
Delen op andere websites

Gta online is R* grootste melkkoe, een game zoals gta is nog nooit zo hard uitgemelkt. Ik wou dat Eidos er nog was, voor zover maakt SE alleen maar blunders. Laten we hopen op een goede uitkomst!

Link to comment
Delen op andere websites

"There’s a lot of chatter about this right now and there will be lots of questions. When we’ve got something more concrete to say, you’ll be amongst the first to know. For now, back to making games."

Zo reageerde Community Manager van IOI op Reddit.

Pff, dit wordt heel interessant om te volgen. Maar ik heb er goed vertrouwen in dat het met IOI wel goed komt en dat vind ik wel het belangrijkste. Een nieuwe Hitman zie ik niet meer komen, tenzij SE het ooit uitbesteedt aan een andere studio over 5-10 jaar om te verkopen op nostalgie, zodra die ultradeal met Marvel weer voorbij is.

Het is triest maar waar, maar Hitman is commercieel geflopt :-(

 

Mocht IOI het niet redden, ondanks dat ik anders verwacht, hoop ik dat de prominenten binnen het bedrijf de kant van Kickstarter opgaan. Ik zou graag bijdragen voor een spirituele opvolger van Hitman, eentje die veel meer voor de niche doelgroep van de serie bedoeld is dan Absolution en HiTMAN en niet voor de grootte en grafische pracht van die games gaan, maar functie boven vorm verheven.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk je echt dat IOI verkocht geraakt zonder de Hitman IP erbij te krijgen? Ik denk dat het een beetje alles of niks gaat worden. De enige reden waarom men IOI zou kopen, is omwille van Hitman.

Link to comment
Delen op andere websites

8 uur geleden, Platypus zei:

Denk je echt dat IOI verkocht geraakt zonder de Hitman IP erbij te krijgen? Ik denk dat het een beetje alles of niks gaat worden. De enige reden waarom men IOI zou kopen, is omwille van Hitman.

Ik durf het niet te zeggen met zekerheid, maar ik verwacht dat SE de IP niet weg doet. Ik hoop van wel, maar handelen in intellectuele eigendommen blijft een lastige zaak, want het is gewoon moeilijk om op waarde te schatten. De enige voorbeelden die ik kan bedenken zijn die van bedrijven die (zo goed als) failliet gingen en als laatste nog hun IPs wegdeden, zoals met THQ waar er nog een hoop franchises zijn gered op het laatste moment. Daarnaast is SE gewoon een corporatie, voor nu kunnen ze mobiele spin-offs maken en als de tijd daar is blazen ze er weer nieuw leven in met een Hitman over vele jaren als ze het daar tijd voor vinden.

 

Het is afwachten en hopen op een goede uitkomst..


Wie hopen jullie dat IOI en de Hitman IP indien mogelijk overneemt?

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Goed nieuws! IOI is nu een onafhankelijke studio en heeft de volledige controle over de Hitman IP! :D

 

"[...]I am proud to announce today that IOI is now officially an independent studio. We have successfully concluded our negotiations with Square Enix and have agreed to a management buyout. Crucially, we will keep all of the rights to the Hitman IP.[...]"

 

Het volledige bericht: http://www.ioi.dk/the-future-of-ioi/

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

Ik heb gemengde gevoelens bij de nieuwe content. €20 voor 4 missies op maps die we al hebben vind ik wel veel. Bovendien vind ik dat de mensen die de "full experience" of de "complete first season" gekocht hebben, deze content gratis zouden moeten krijgen. Ook hadden ze gezegd dat ze geen DLC of microtransactions gingen uitbrengen voor deze game, maarja, het gebeurt tegenwoordig wel vaker dat ontwikkelaars hun woorden niet nakomen *kuch*GTA V DLC *kuch*.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

De 'definitieve' editie van Hitman Seizoen 1 is inmiddels uit. Deze bevat:

 

-Alle story missies van Seizoen 1

-3 Bonus missies + Holiday hoarders missie

-Patient Zero bonus campaign

-Sarajevo Six contracts (PS4 only)

-Requiem pack

-Anniversary suit pack met 'Mini Ninja's', 'Kane & Lynch' en 'Freedom Fighters' suit.

 

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...