Jump to content

Recommended Posts

• Replies 210
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Danger_dog_guy_7

87

• Platypus

31

• KoningJesper

22

• JasonStatham

21

Posted (edited)

Was hier helemaal niet van op de hoogte, maar ziet er goed uit. Ik hoop dat er toch wel wat meer vaart zal volgen in deze franchise. Absolutions was echt geweldig, maar spijtig ook de enige Hitman voor de ps3/360. Ben overigens ook benieuwd naar de film die over een paar maanden verschijnt.

Edited by FrankyFourFingers
  • 2 weeks later...
Posted

Er is de afgelopen tijd een hele hoop gameplay uitgelekt onder de code alpha. Dot betekent dat de game nog niet helemaal is afgewerkt en er dus nog schoonheidsfoutjes in zitten. Om jullie een voorproefje te geven van hoe het eruit ziet heb ik de beste gameplay die ik heb kunnen vinden in onderstaande spoiler gezet:

(Het is mogelijk dat de video binnenkort niet meer zichtbaar is omdat IO Interactieve de inhoud verwijderd)

Posted (edited)

Tot nu toe heb ik elke 47-game gespeeld en kijk ook erg uit naar dit spel.

Ik vind 47 er wel pril uit zien. Ik vond een wat forser seasoned houding wel in zijn voordeel (valt minder op in pak bijv.). Anderzijds valt ie nu ook minder op in parties met wat jeugdiger publiek :D

Edited by NicolaB
Posted

Vind het er tot nu toe wel goed uit zien! Het gebruik van de muziek vind ik ook wel leuk gedaan en de vrijheid is echt ongelofelijk. Mis alleen wel 2 dingen: leren handschoenen en pointshooting. Maar dat zijn wat onbelangrijkste zaken. Verheug me er erg op om alle verschillende manieren van executeren te ondervinden! :)

Posted

Ziet er heel nice uit! Ook de omgeving(en) zijn heel vet! Vind alleen de graphics van de AI er een beetje matig uit zien. :( Verder allemaal heel vet! :D

Posted

De nieuwe Hitman zal ook gebruik gaan maken van NVIDIA's HairWorks engine, waardoor al het haar van Hitman er nog beter uit zal zien.

feYovVA.jpg

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Ach, wat doet het er ook toe. Ik vind het persoonlijk toch 'n beter initiatief dat ze het uitstellen i.p.v. dan dat ze Hitman eerder op de markt brengen.

Er zijn dan hoogstwaarschijnlijk wat meer merkbaardere fouten etc, wat men natuurlijk ook niet zo prettig vindt.

Posted

Als ze met die tijd een mooiere game kunnen maken vind ik het prima. Liever een mooie game met lange(re) wachttijd dan een aanfluiting in een korte wachttijd.