Jump to content

HITMAN Season One


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    87

  • Platypus

    31

  • KoningJesper

    22

  • JasonStatham

    21

Heb toevallig wat beeldmateriaal gezien van het training level. Speelt zich af op een (nep) yacht vol mensen, acteurs ofc, en één target. Weet niet precies wat ik er van moet denken, als training is dit natuurlijk de beste manier om te starten, maar in vergelijking tot de voorgaande games en hun training levels is het een stuk anders. Deze vorm van training is wel goed voor de beginners, voor de experts appeltje eitje. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nog maar 12 uur te gaan tot de bèta-periode voor PS4 eindigt. Ik heb erg genoten van de bèta, en aangezien het echte spel nog beter zou moeten zijn, ben ik ervan overtuigd dat dit een van de beste Hitman games wordt. Het grootste probleem dat ik had met de bèta is de Fiber Wire animation. 47 grijpt bijna naast de persoon en de Fiber Wire is onzichtbaar. :(

Maar voor de rest vond ik het er heel goed uitzien.

Volgend weekend is de PC aan de beurt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, het grote verschil tussen bèta en demo is dat een demo een deel van het spel is dat zo goed als af is, en dat een beetje dient als voorproefje of om te kijken of het spel wel je ding is. Een bèta daarentegen wordt vooral gebruikt om de game te testen en om te kijken welke veranderingen nog aangebracht kunnen worden om het spel nog beter te maken.

Ikzelf heb toch wel wat vragen met het feit dat deze bèta zo kort voor de eigenlijke release wordt uitgebracht, en of ze de game nog veel kunnen verbeteren op zo'n korte tijd aan de hand van onze feedback.

Edit: Aan diegenen die een pre-order geplaatst hebben op PS Store: Hebben jullie die theme kunnen downloaden voor je PS4? De meesten op hitmanforum.com wel, maar ik kan die nergens vinden. nope.gif

Oke, makes sense!

De thema is nog niet beschikbaar en zal de 19e van deze maand verschijnen in de Store, dat staat hier.

Mooi om te horen dat iedereen de bèta wel strak vond, zelf heb ik mijn best gedaan om hem te vermijden :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Die trailer ziet er ook weer gelikt uit :Y

Nog maar een paar weekjes, dus ik dacht ik kom alvast in de stemming met een turn-based puzzle game.

Met zulk muziek kan het natuurlijk niet verkeerd gaan.

Ik moest de 'moord' wel met een minuut uitstellen om alleen te kunnen luisteren :7

Link to comment
Delen op andere websites

Haha nice :puh:

Die trailer is echt de vetste die IOI tot nu toe heeft gemaakt. Een aantal oude 'hits' in de moderne graphics afgebeeld. En dan te bedenken dat dat allemaal na de intro van het nieuwe deel is gebeurd. Chapeau hoor. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...