Jump to content

HITMAN Season One


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    87

  • Platypus

    31

  • KoningJesper

    22

  • JasonStatham

    21

Het blijft toch apart hè, dat een triple-A game een episodische release zal hebben. Ik vraag me echt af hoe dit gaat uitpakken, je zou denken dat de contracts-mode gecombineerd met de erg grote maps voor genoeg plezier kunnen zorgen tussen de episodes. De eerste 4 Hitmans had ook missies die ik over en over kon spelen om telkens weer met meer innovatieve methoden te komen. Ik ben benieuwd, bij mij is die al gedownload en het is wachten tot 12u voor ik kan spelen honger.gif Met succes de beta's vermeden, dus voor mij zal het allemaal verrassend zijn. Denk niet dat ik morgen naar college ga emo.gif

tumblr_o1zaqsw5P71uarlylo5_1280.gif

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wilde hem eerst op disc, maar ga hem ergens rond mei via de PS store kopen. Kan gewoon niet wachten :D Sowieso dan pas omdat er dan meer levels beschikbaar zijn en ik dan klaar ben met de examens. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe jullie het spel spelen, maar vanaf het begin heb ik alle hints, minimap, instinct, opportunities, en HUD uitgeschakeld om het uitdagender te maken. En het is inderdaad een heel stuk moeilijker. Je weet niet waar je doelwitten zijn, je weet niet waar je wel en niet mag komen, en je weet niet wie door je vermomming heen kan zien.

Ik heb gisteravond twee uur rondgelopen in de map in Parijs, en ik heb nog steeds geen flauw idee hoe ik mijn doelwitten kan uitschakelen. :7

Het enige probleem dat ik heb met het spel, is dat je naar het hoofdmenu wordt gestuurd zodra je verbinding verliest met de server. :@

Link to comment
Delen op andere websites

Het is bizar hoeveel tools er zijn die de uitdaging van het spel killen en dan vooral die Opportunities. Zelf heb ik alleen de mini-map aanstaan. Ik raak overigens flink gefrustreerd van al die loading screens en online-mode. Na het video'je wat volgt na de Final Test had ik een infinite loading screen. Nadat ik het spel had afgesloten en opnieuw opgestart, had hij de voortgang van de test niet opgeslagen en moest ik dat weer doen voordat ik naar Parijs kon vliegen... frown.gif

Wat betreft Showstopper, ik heb voor die chick al wel een manier om SA ranking te gaan halen. Het duurde mij ook zeker wel een paar uur, maar toen ik eenmaal doorhad hoe en wat ging het wel vlotjes. Voor die Novikov dude heb ik nog geen flauw idee. Ik heb hem voor de eerste keer maar even gekilled met zo een giga plafond kandelaar. Zal morgen opzoek gaan naar een manier om hem wat netter om te leggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel weer een Hitman game van weleer. Maar het spel kampt naar mijn ervaringen nog wel met wat technische issues in de online-mode, de framerate, vage visuele dingetjes. Dit is mijn tweede day-one release van een triple-A game op next-gen, dus waarschijnlijk wordt het wel snel gefixed.

Gameplay-wise is het echt heerlijk spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn vandaag twee nieuwe 'escalation' challenges toegevoegd.

De update van maandag heeft bij de meesten (onder wie ik) de 'requiem' pack per ongeluk verwijderd, maar IOI heeft al gezegd dat ze dat gaan oplossen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is ook vervelend, je hele pre-order weg, gelukkig gaan ze het fixen. Overigens mooi filmpje frank, precies op het goede moment bij de bar in barman kleding. :)

En gelukkig heeft dit topic zijn 'action' tag weer terug 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...