Jump to content

HITMAN Season One


Danger_dog_guy_7

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 210
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Danger_dog_guy_7

    87

  • Platypus

    31

  • KoningJesper

    22

  • JasonStatham

    21

  • 3 weken later...

Vandaag is er een patch uitgekomen voor PC. Deze patch zal maandag voor PS4 en Xbox One uitkomen, en bevat grote verbeteringen voor de game:

Reconnect Option

If a player is playing in online mode and gets disconnected during gameplay, they will have the option to immediately reconnect and resume play without losing any progress, instead of returning to the main menu.

[Available now on PC. Available in a future update for PS4 & Xbox One.]

Immediate Challenge Awards

Challenges are now awarded and saved immediately upon completion, rather than when completing a mission.

[Available now on PC. Available in a future update for PS4 & Xbox One.]

Loading Times

Significant improvements to load and restart times across all locations.

(Reduced by approximately 50% on PS4 and Xbox One)

Challenge Verbosity Settings

Players can now choose between three options for how challenge descriptions are displayed in the game menu.

Full: All Challenge information is shown.

Minimal: Only the image and name of the Challenge are shown

Off: Only the image of the Challenge is shown.

Weapon HUD Settings

Added three options for displaying the holstered/equipped weapon icon.

Full: Show weapon HUD for equipped and holstered weapon.

Minimal: Show weapon HUD only for equipped weapon.

Off: Don’t show weapon HUD.

Immediate Intel

Added an option for players to access the intel menu immediately after finding new intel.

Dropped Items

Disguises, weapons and items that are dropped are now shown on the in-game map.

Holstering animation

Added an animation for 47 holstering a small item, such as a pistol.

Escalation Contracts Improvements

- The list of complications and objectives are now viewable during gameplay and the planning phase.

- Players can now easily see from the in-game menu how many stages of each Escalation Contract they have completed. (e.g 3/5)

General improvements to stability

PC Specific Notes

Recommended Settings

The Game Launcher will recommend graphic settings based on player hardware.

Windowed Mode

The Game Launcher now allows players to change their resolution in Windowed Mode. (Useful for streamers)

Audio Levels

Audio levels during cutscenes and briefing videos now match the in-game audio.

Key Bindings

Fixed minor issues with inconsistent key bindings

Dinsdag, wanneer de volgende episode uitkomt, zal dit worden toegevoegd:

New Destination: Sapienza

  • New Story mission: World of Tomorrow
  • 10 new Opportunities for ‘World of Tomorrow’
  • 20 levels of Sapienza Mastery, with the following unlocks:
    8 new Sapienza starting locations
    (+1 starting location unlocked via a challenge)
    8 new Sapienza Agency Pickup locations
    6 new weapon/gear unlocks
  • New suit for Sapienza: Italian Suit
  • 75+ Sapienza-specific challenges
  • 7 new trophies/achievements
  • New 'The Sarajevo Six' Contract. Target 2: The Enforcer. (PS4 Exclusive)

Live Content for Sapienza will include: New Escalation Contracts, Elusive Targets & New Featured Contracts (Contracts Mode)

Native Ambient Audio

Added an audio layer for Sapienza that will play native ambient dialogue in crowded areas.

‘Hide in Plain Sight’ Options

The Sapienza location includes more options for Agent 47 to ‘blend in’ whilst wearing his suit.

Opportunities System Improvements

- Persistent reveals: When a player has ‘revealed’ an Opportunity once using the pop-up tracker, they are not required to do so when they encounter the opportunity on future playthroughs.

- Fail Categories: Added categories to explain why an opportunity was failed.

Note: The above Opportunity improvements are only implemented in Sapienza.

Opportunities in the ICA Facility and Paris destinations are not affected.

Bron: www.hitman.com

Link to comment
Delen op andere websites

De tweede episode van Hitman is vandaag gereleased, genaamd: Sapienza.

Het nieuwe deel van Hitman is sinds vandaag te spelen. Voor de gelegenheid verhuist de kale huurmoordenaar van Frankrijk naar Italie. De tweede episode Hitman Sapienza speelt zich af in het gelijknamige zonovergoten stadje. Op PS4, Xbox One en PC kan je vandaag verder met de moordlustige Agent 47.

De tweede episode Hitman Sapienza biedt ontzettend veel nieuwe mogelijkheden voor spelers om op een creatieve manier het belangrijke doelwit om te leggen. De grote uitdaging van de nieuwe 'aflevering' is om Silvio Caruso om te leggen. Het verhaal gaat dat Caruso probeert om de wereld te infecteren met een DNA virus waar hij in het geheim aan werkt. Aan jou dus de taak om dit te voorkomen.

Tweede episode Hitman Sapienza heeft veel nieuwe extra's

In de tweede episode Hitman Sapienza zijn er ontzettend veel nieuwe uitdagingen mede als uitrustigen en wapens om iedere moordenaar te voorzien in hun stijl. De volgende dingen kan je verwachten:

  • World of Tomorrow missies
  • World of Tomorrow opportunities
  • Speciaal Italian Suit voor je Agent
  • Meer dan 75 nieuwe uitdagingen
  • 7 nieuwe challenges

Daarnaast bevat het Hitman Sapienza deel live content met nieuwe 'Escalation contracten', een Native Ambient audio die inheemse dialogen laat horen en een speciale optie waarmee je, ondanks je opvallende pak, toch onopgemerkt door Sapienza kan bewegen.

Hitman Sapienza is vanaf heden te krijgen voor PS4, Xbox One en PC.

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Sapienza is eindelijk uit en wat is het een prachtig level! Zon, zee, strand en om niet te vergeten; 2 nieuwe targets om te elimineren.

large-3-640x350.jpg

Er is overigens ook een speciale actie gaande voor een beperkte periode. De intro pack én de full experience zijn nu 10% goedkoper in de PlayStation Store. Grijp je kans dus!

Link to comment
Delen op andere websites

Het blijft toch apart hè, dat een triple-A game een episodische release zal hebben. Ik vraag me echt af hoe dit gaat uitpakken, je zou denken dat de contracts-mode gecombineerd met de erg grote maps voor genoeg plezier kunnen zorgen tussen de episodes. De eerste 4 Hitmans had ook missies die ik over en over kon spelen om telkens weer met meer innovatieve methoden te komen. Ik ben benieuwd, bij mij is die al gedownload en het is wachten tot 12u voor ik kan spelen honger.gif Met succes de beta's vermeden, dus voor mij zal het allemaal verrassend zijn. Denk niet dat ik morgen naar college ga emo.gif

Hitman episodisch, ik kan er met m'n hoofd niet bij :puh:

Jammer dat Hitman een melkkoe is geworden, dat siert niet echt de hitman-serie (eerst was het een beetje een alternatieve game :puh:)

Nja ik speel hem later wel als all-in-one pakket.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Hitman episodisch, ik kan er met m'n hoofd niet bij puh2.gif

Jammer dat Hitman een melkkoe is geworden, dat siert niet echt de hitman-serie (eerst was het een beetje een alternatieve game puh2.gif)

Nja ik speel hem later wel als all-in-one pakket.

Eerlijk gezegd vind ik de term melkkoe verkeerd, een melkkoe is een 8e Assassin's Creed spel in 9 jaar of een CoD op een behoorlijk gedateerde engine en dat nog steeds niet op dedicated servers draait. Ik zie het eigenlijk meer als een experiment. Absolutions was niet het commerciële succes wat Square Enix* voor ogen had en op deze manier lijkt er een meer actieve relatie te zijn tussen de community en de makers om toch het gewenste product te leveren. Het is jammer dat het in delen gebeurt, maar als er met ieder deel ook daadwerkelijk wat wordt gedaan met wat de spelers erover te melden hebben, kan het nog een geweldig geheel worden.

Maar dan toch maken ze een paar lelijke fouten, om te beginnen de constant-online mode is zo af en toe een ramp. Het resulteert in framedrops/frameups(?) als gevolg van plotseling saven en ik heb zeker wel een stuk of 3 crashes uit het niets gehad. Hetgeen wat mij het meest stoort is het feit dat je niet extra wordt beloond als je alles op jezelf uitvogelt, waardoor alle rankings praktisch nutteloos zijn. Neem bijvoorbeeld de opera-missie in Parijs van Blood Money. Je kon een intel kopen dat iets vertelde over het wapen dat gebruikt werd gedurende de act. Vervolgens mocht je helemaal zelf uitzoeken hoe en wat en dan had je dus al een tool gebruikt om jezelf te sturen. Nou heb je in dit spel dus van die opportunities die letterlijk helemaal voorgekauwd worden. Ga naar daar, trek die disguise aan, pak die afstandbediening, blaas op moment x het apparaat op. Nou kan je al deze shit en instinct mode uitzetten, maar iedereen die dat niet doet, haalt nog steeds dezelfde score! nopompom.gif Misschien overdrijf ik, maar het killt gewoon het hele motto van 'enter a world of assassinations' wat ondanks dat iedereen alleen speelt, de hele community moet zien te verbinden.

Al met al heb ik me toch prima vermaakt met de eerste episode, want het biedt meer content aan dan het killen van twee targets. Stuk of 20 challenges, Contracts mode, een Sarajevo Six target, Escalation mode. In zo'n enkele episode zit toch makkelijk 10+ uur aan content, dus misschien dat ik daarom dit niet afdoe als een melkkoe... smile3.gif

* Ik wil hier wel even aan toevoegen dat die gasten helemaal ziek zijn in hun hoofd emo.gif

Hitman Absolution moest 5miljoen exemplaren verkopen, 3.5 verkocht.

Tomb Raider moest 6 miljoen exemplaren verkopen, 3.5 verkocht.

Sleeping Dogs moest 4 miljoen exemplaren verkopen, ergens on de 2 miljoen verkocht.

Ik vind het jammer dat ze niet meer zo groot zijn als ze ooit waren, hopelijk slaagt FFXV, maar ze moeten wel een keertje wakker worden.

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Nja, dat klopt wel. Fifa, CoD en AC zijn nog grotere melkkoeien en voldoen echt aan alle aspecten van dat woord.

Maar ik merk wel dat ze de artistieke kant voor een groot deel verruild hebben voor de grote zak met geld. Een beetje hetzelfde als ook bij Mafia is gebeurd. The Witcher is daarin imo betere wegen op geslagen. Tegen je fanbase durven zeggen: geen drm, geen online volgssysteem etc.

Het ziet er overigens wel erg mooi uit.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Valt me een beetje tegen dat alle episodes waarschijnlijk maar 1 missie bevatten. Dat is met 7 episodes (Parijs, Sapienza, Marrakesh, Thailand, USA, Japan) maar 7 missies, als je de trainingsmissies er niet bij optelt. Lijkt mij een beetje een korte game, of ze moeten in de toekomstige episodes meer missies brengen?

Link to comment
Delen op andere websites

Valt me een beetje tegen dat alle episodes waarschijnlijk maar 1 missie bevatten. Dat is met 7 episodes (Parijs, Sapienza, Marrakesh, Thailand, USA, Japan) maar 7 missies, als je de trainingsmissies er niet bij optelt. Lijkt mij een beetje een korte game, of ze moeten in de toekomstige episodes meer missies brengen?

Lijkt me wel een hele korte game, ja. Meer missies zou mooi zijn en al helemaal voor de mensen die voor de game op disk wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...