Jump to content

Planet Coaster


tjarda1999

Recommended Posts

Ik ben werkelijk waar geschrokken van deze game.

GE-WEL-DIG worshippy.gif . Voor een Early Acces waar er qua attracties nog niet veel inzitten kan deze game me toch behoorlijk vermaken.

Heb je 67 euro over en weet je niet wat er mee te doen? Dan raad ik je Planet Coaster zeker aan. smile3.gif

De normale versie is 26 euro, wat krijg je bij deze versie meer dan bij de normale versie? (anders dan dat je hem nu eerder in /alphabeta vorm kan spelen)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    34

  • KoningJesper

    26

  • Dexist

    20

  • EnergyCorse

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ben werkelijk waar geschrokken van deze game.

GE-WEL-DIG worshippy.gif . Voor een Early Acces waar er qua attracties nog niet veel inzitten kan deze game me toch behoorlijk vermaken.

Heb je 67 euro over en weet je niet wat er mee te doen? Dan raad ik je Planet Coaster zeker aan. smile3.gif

De normale versie is 26 euro, wat krijg je bij deze versie meer dan bij de normale versie? (anders dan dat je hem nu eerder in /alphabeta vorm kan spelen)

Veel eerder, en toegang tot een speciaal subforum met de devs, die blijkbaar veel doen met suggesties voor de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen Rollercoaster Tycoon: World en Planet Coaster? :7 Ik heb beide spellen niet gevolgd, maar nu ik ze zie weet ik niet over welke ik het meest enthousiast moet raken.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me uitleggen wat het verschil is tussen Rollercoaster Tycoon: World en Planet Coaster? emo.gif Ik heb beide spellen niet gevolgd, maar nu ik ze zie weet ik niet over welke ik het meest enthousiast moet raken.

Vergelijk ze met de city simulators.

Dan is

RCT:W -> SimCity 2013

Planet Coaster -> Cities: Skylines

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik verheugde me erg op RCT World, maar nu met deze game weet ik niet welke het leukste zal zijn. Ik heb die city spellen ook niet gespeeld dus ik weet niet waar ik het nog meer mee moet vergelijken.

Voor iedereen die dit spel en een SSD heeft: Zet m op je SSD. Bij mij gebruikt dit spel die snelheden heel erg goed! icon_mrgreen.gif

Duurt het dan lang om het spel te laden? :o
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind t laden wel meevallen, zelfs op m'n broodrooster.

Je moet t zo een beetje zien:

Vergelijk RCT: World met SimCity. Het spel waarbij je constant online moet zijn, de steden gelimiteerd zijn tot de grootte van Amerskutterstreek, je Origin moet downloaden, de Developers niet luisteren naar de fanbase, elke extra auto 60 euro kost én, niet onbelangrijk, een spel wat gemaakt is door EA. :7

Vergelijk Planet Coaster dan met Cities Skylines. Het spel wat slechts 25€ kostte, precies zo is zoals de fanbase het wilde, waarvan de Developers een redelijke nieuwkomer is, opensource, geweldige mod support, steden zo groot als je wilt, geweldig subreddit, ga zo maar door...

Link to comment
Delen op andere websites

waarvan de Developers een redelijke nieuwkomer is,

Dat mag je absoluut niet zeggen over Frontier. Frontier heeft al verschijdene Coaster games gemaakt (waaronder RCT3 en 2 uitbreidingen voor RCT2), waar de developers van RCT:W nog nooit zoiets hebben gedaan. Atari mag dan wel ervaring ermee hebben, maar zij geven het spel alleen uit. Zij hebben geen donder met de development te maken.

Overigens bestaat Frontier ongeveer evenlang als Rockstar Games, en geven ze hun eigen spellen uit. Daardoor word alles binnen 1 bedrijf gedaan en word de kans op miscommunicatie kleiner.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind t laden wel meevallen, zelfs op m'n broodrooster.

Je moet t zo een beetje zien:

Vergelijk RCT: World met SimCity. Het spel waarbij je constant online moet zijn, de steden gelimiteerd zijn tot de grootte van Amerskutterstreek, je Origin moet downloaden, de Developers niet luisteren naar de fanbase, elke extra auto 60 euro kost én, niet onbelangrijk, een spel wat gemaakt is door EA. emo.gif

Vergelijk Planet Coaster dan met Cities Skylines. Het spel wat slechts 25€ kostte, precies zo is zoals de fanbase het wilde, waarvan de Developers een redelijke nieuwkomer is, opensource, geweldige mod support, steden zo groot als je wilt, geweldig subreddit, ga zo maar door...

Nouja PC is nu nog wel duurder dan RCTW, en ze zijn beide in early acces.

Maar RCTW wordt is nu verkrijgbaar als early acces. (alsof het de normale release is)

PC is pas later officieel beschikbaar, maar nu kan je het spel testen etc met de speciale early acces.

Bij de echte release is PC wel stuk goedkoper.

Beide spellen moeten zichzelf nog waarmaken, maar heb PC even gespeeld en ziet er al erg goed uit! RCTW nog niet gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

HeartPark, het themapark dat ik met een vriend gemaakt had. Het idee was dat je binnenkomt in het park, en je meteen een kleur moet kiezen waardoor er twee teams ontstaan: blauw en rood. Elke attractie bestaat in twee vormen: de rode en de blauwe. puh2.gif

Hoe kan jij nu al achtbanen enzo? Ik kan nog alleen attracties...
Link to comment
Delen op andere websites

HeartPark, het themapark dat ik met een vriend gemaakt had. Het idee was dat je binnenkomt in het park, en je meteen een kleur moet kiezen waardoor er twee teams ontstaan: blauw en rood. Elke attractie bestaat in twee vormen: de rode en de blauwe. puh2.gif

Hoe kan jij nu al achtbanen enzo? Ik kan nog alleen attracties...

Als je op het vergrootglasje drukt bij de attracties en dan 'underconstruction' intypt kan je achtbanen bouwen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...