Jump to content

Planet Coaster


tjarda1999

Recommended Posts

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    34

  • KoningJesper

    26

  • Dexist

    20

  • EnergyCorse

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo hé, kom ik ff aanzetten met men zielig torentje en dan laat jij ons zo'n bouwwerken zien :7.

Het bouwsysteem zit goed in elkaar maar had voor mij wel iets simpeler gemogen, het word nogal verwarrend met de verschillende buildings en dergelijke.

Link to comment
Delen op andere websites

Merk wel dat jij meer oog en geduld hebt voor details. Heb btw net een houten achtbaan gemaakt met naam "Flight of the dragon". Eerste achtbaan heette "The dragons lair". Dus ik probeer de benamingen ook middeleeuws en draakachtig te houden :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Details komen meestal vanzelf, heb ik wel geleerd in Rct3

Meestal heb ik altijd aan het begin geen flauw idee wat ik ga maken en begin ik maar beetje gebouwtjes te maken. en vervolgens veel experimenteren met rotatie`s/verschillende objecten.

En wat ik al zei, was er al mee bezig sinds de alpha lol.

Middeleeuws en Draakachtig is een epische combinatie.

krijg nu ook gelijk weer zin om verder te bouwen , maar moet het spel nog updaten,

Planet_Coaster_2016_11_22_01_51_54_26.jpg

Planet_Coaster_2016_11_26_19_44_03_56.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Thanks voor de reactie`s smile3.gif

Helaas is de preformance van het park inmiddels om the huilen. terwijl deze verre van af is.

Dacht nog aan het begin , zou ik gewoon entree apart bouwen in een parkfile, en dan vervolgens zone`s per thema in aparte parkfile`s.

Vervolgens terwijl ik aan het bouwen was ging het wel redelijk, maar wat later met 2 coasters die af zijn, 1 coaster in aanbouw een log flume en rapids in aanbouw en geen gasten is het dramatisch.

Helpt ook niet dat het over 3 verschillende verdiepingen in een kasteel wordt gebouwd lol icon_mrgreen.gif

Planet_Coaster_2016_11_27_01_12_14_17.jpg

Planet_Coaster_2016_11_26_11_38_52_38.jpg

Planet_Coaster_2016_11_28_15_09_30_13.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...