Jump to content

Steam download speed


Bassieboy35

Recommended Posts

De laatste tijd merk ik dat de kwaliteit van de downloadsnelheid op Steam flink achteruit is gegaan. Zo gaat de download telkens met pieken en dalen, en die pieken zijn niet echt hoog zoals het normaal zou moeten zijn. Eenmaal alle MB's te hebben ontvangen moet de download nog op de harde schijf worden gezet, dat duurt ook uren. Hebben meer mensen hier last van? En misschien nog wel belangrijker, heb je er een oplossing voor?

Ik heb al een beetje op internet proberen te zoeken, maar weinig helpt. Heb bijvoorbeeld van server gewisseld, het helpt soms een uur of iets, maar als je dan nog steeds twee uur moet is er wat aan de hand. Voor de slimmeriken, mijn internet doet het gewoon zoals het hoort, daar zit niet het probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

De laatste tijd merk ik dat de kwaliteit van de downloadsnelheid op Steam flink achteruit is gegaan. Zo gaat de download telkens met pieken en dalen, en die pieken zijn niet echt hoog zoals het normaal zou moeten zijn. Eenmaal alle MB's te hebben ontvangen moet de download nog op de harde schijf worden gezet, dat duurt ook uren. Hebben meer mensen hier last van? En misschien nog wel belangrijker, heb je er een oplossing voor?

Ik heb al een beetje op internet proberen te zoeken, maar weinig helpt. Heb bijvoorbeeld van server gewisseld, het helpt soms een uur of iets, maar als je dan nog steeds twee uur moet is er wat aan de hand. Voor de slimmeriken, mijn internet doet het gewoon zoals het hoort, daar zit niet het probleem.

Krijg je niet toevallig een melding met: "Busy writing to disk"?

1NWdIAg.jpg

Dat kan misschien duiden op een trage snelheid van je HDD, hier valt (geloof ik) weinig aan te veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...