Jump to content

Playstation ID gehackt?


MidnightMayhem

Recommended Posts

Beste forumleden,

Toen ik daarnet Netflix afsloot op mijn PS3, viel het me op dat ik nog ongelezen berichten had in de inbox van mijn PSN. Dit is abnormaal, aangezien ik normaal altijd mijn berichten lees.

Er zaten dus een tiental berichten in van drie accounts, die niet eens in mijn vriendenlijst staan. Het gaat hoofdzakelijk om lege berichten - ik vermoed spraakberichten, aangezien ze zijn 'verzonden van een apparaat anders dan een PS3-systeem' en dus waarschijnlijk van een PS4 afkomstig zijn. Voor de rest zitten er nog vage berichten bij die me doen denken dat het om één of ander overlevingsspel ging :puh:

Volgens de berichten zelf is dit allemaal vandaag gebeurd, tussen 13:44 en 17:07.

Is mijn account gehackt en gebruikt op een PS4-systeem? Ik heb in ieder geval meteen mijn wachtwoord veranderd. Niet dat er iets te stelen valt op mijn account - ik heb geen creditcard en alle PSN games zijn afkomstig van kaarten. Of wat kan dit zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan zijn dat 1 van je vrienden je heeft toegevoegd aan een chat op de PS4. Deze komen als normale berichten binnen op je PS3 en daar staat dan ook onder dat het verzonden is vanaf een ander apparaat. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het zeker wilt weten kan je de app van PlayStation downloaden en daarop inloggen en dan naar berichten gaan. Dan staat t als het goed is als een chat met meerdere mensen. ;)

Zie hier:

4utg5y.jpg

Op m'n PS3 komen de berichten van die chat als normale berichten binnen, maar op de app kan je zien dat het daadwerkelijk een normale chat is. ;)

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...