Jump to content

[PC] GTA V Spelers gezocht


G4mefreak

Recommended Posts

Hoi,Heb jij net als ik ook net GTA V voor de PC ?

En vind jij het ook gezelliger om met iemand samen te spelen ?

Zelf ben ik een vrolijke vent uit Delft, en speel ik GTA Online al een maandje nu.

Alleen omdat ik (nog) geen Nederlanders in GTA Online ken verder,beland ik dus telkens tussen de Amerikanen.

Vandaar ook dat ik op zoek ben naar Nederlands-talige maatjes,zodat ik gewoon in het Nederlands kan spelen.

Leeftijd, man of vrouw, enz. maakt mij niets uit.

Wat ik zoek zijn gewoon Nederlands-talige mensen die het ook leuk vinden om samen missies, races en heists te doen.

Of gewoon wat gekkigheid en lol te trappen in een nederlandse (invite only ?) lobby.Interesse ?

Stuur me een PM of reageer hieronder...

Bewerkt: door G4mefreak
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 107
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • G4mefreak

    43

  • Wollongong

    4

  • JariP

    4

  • GamerNico

    3

Hey!

Na de zoveelste verpeste sessie met hackers en in mijn oor schreeuwende Russen, komt bij mij het besef dat online niet te doen is zonder een paar bekenden.

Ik doe graag mee met missies, heists, survivals of gewoon in freemode als een idioot rondrennen.

Ik speel ook een maand nu, maar vooral solo en dat heb ik wel gezien nu.

Mijn socialclub ID is: -Concreto-

Groeten

Bewerkt: door Concreto
Link to comment
Delen op andere websites

Hi,

Wat jij met die Russen heb, heb ik dus met Amerikanen.

Ook ik heb tot nu toe vooral veel solo gespeelt daardoor, maar dat gaat gewoon op een moment erg vervelen.

Vandaar ook dat ik mensen zoek die graag mee doen met races, missies, heists, survivals, overvallen,

of gewoon in freemode samen lol trappen.

Je hebt in elk geval inmiddels ook een friend-request staan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je sterk aan om dit topic eens door te lezen. Dat is namelijk een topic waar mensen zich beschikbaar stellen om met forumleden te spelen op Grand Theft Auto Online. Daar staat ook een lijst met hun gegevens en of ze op de computer spelen of een console. Je kan ook simpel je eigen lijstje invullen, zodat mensen jou ook kunnen vinden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik raad je sterk aan om dit topic eens door te lezen. Dat is namelijk een topic waar mensen zich beschikbaar stellen om met forumleden te spelen op Grand Theft Auto Online. Daar staat ook een lijst met hun gegevens en of ze op de computer spelen of een console. Je kan ook simpel je eigen lijstje invullen, zodat mensen jou ook kunnen vinden. ;)

Nadat ik de vraag hier gesteld had, ben ik verder op het forum gaan lezen, en kwam ik inderdaad bovengenoemde topic tegen.

Ik sta daar ook al een paar dagen vermeld inmiddels ;)

In elk geval toch bedankt voor het advies :)

Link to comment
Delen op andere websites

Yooow, ik word ook helemaal schijt benauwd van al die stinkrussen en amerikanen. Wordt tijd voor een paar Nederlandse mensen om samen mee te spelen...

Als je wil ken je mij ook een vrienden uitnodiging sturen. Social Club: JariAFCA-NL

Groetuh!

Bewerkt: door JariP
Link to comment
Delen op andere websites

Hi, ik heb je inmiddels een uitnodiging gestuurd.

Heb gisteren met nog 2 Nederlanders lopen dollen in een invite only lobby...zonder Amerikanen of Russen dus...

Beetje agentjes lastig vallen en zo...met alles wat je maar kunt bedenken...hydra's, heli's, trucks, treinen :puh:

Moet zeggen dat ik tijden niet zo gelachen heb in GTA Online.

Bewerkt: door G4mefreak
Link to comment
Delen op andere websites

We kunnen ook een skype groep maken en via daar communiceren. Een mic werkt niet zo lekker in het spel voor mijn gevoel. Via skype al meerdere malen gecommuniceerd en werkt goed, hoef je ook niet steeds een knop in te drukken als je wilt praten.

Link to comment
Delen op andere websites

We kunnen ook een skype groep maken en via daar communiceren. Een mic werkt niet zo lekker in het spel voor mijn gevoel. Via skype al meerdere malen gecommuniceerd en werkt goed, hoef je ook niet steeds een knop in te drukken als je wilt praten.

Hier zijn we al mee bezig geweest...alleen dan via teamspeak.

Echter, de microfoon van mijn headset klinkt gigantisch (onverstaanbaar) vervormd onder win 8.1

Ik kan tot nu toe helaas nog niet achter de oorzaak komen en weet alleen dat de headset perfect werkt op mijn oude Win 7 PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn we al mee bezig geweest...alleen dan via teamspeak.

Echter, de microfoon van mijn headset klinkt gigantisch (onverstaanbaar) vervormd onder win 8.1

Ik kan tot nu toe helaas nog niet achter de oorzaak komen en weet alleen dat de headset perfect werkt op mijn oude Win 7 PC.

Oke, ik zal even je verzoek accepteren ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb gisteren met nog 2 Nederlanders lopen dollen in een invite only lobby...zonder Amerikanen of Russen dus...

Beetje agentjes lastig vallen en zo...met alles wat je maar kunt bedenken...hydra's, heli's, trucks, treinen :puh:

Moet zeggen dat ik tijden niet zo gelachen heb in GTA Online.

Ja, hier nog zo iemand :*D

Vanavond weer met hetzelfde clubje lopen dollen, en daarna nog een missie gedaan ook om alle doorheengedraaide ammo :bonk: weer ruimschoots te kunnen aanvullen 0_0

Een mic werkt niet zo lekker in het spel voor mijn gevoel. Via skype al meerdere malen gecommuniceerd en werkt goed, hoef je ook niet steeds een knop in te drukken als je wilt praten.

Kan met teamspeak ook, en trouwens ook met de ingame voicechat 0_0 (dat laatste is qua geluidskwaliteit wat minder volgens mij).

Maar skype zal ongetwijfeld ook goed werken. Heb het zelf overigens al tijden niet gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...