Jump to content

Transfermarkt


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    48

  • TekaLoca

    32

  • JasonStatham

    24

  • Crazy-Ghost

    21

Dit is ook wel mooi:

Barcelona mocht in januari 2015 en de daaropvolgende zomer geen nieuwe spelers rekruteren en wedstrijden laten spelen. De FIFA bestrafte de Spaanse topclub daarmee voor het onreglementair aanwerven van jeugdspelers uit het buitenland in de jaren ervoor. Op 1 januari 2016 liep het transferverbod af en dus mag Barcelona weer vrijelijk handelen en spelers meteen inzetten. De club heeft direct 77 aanwinsten binnen.

In de zomer arriveerden Arda Turan en Aleix Vidal al. Zij maakten beiden de overstap in de wetenschap dat ze tot januari sowieso geen wedstrijd zouden spelen. Voor Barcelona B heeft de club vijf man aangetrokken: Jokin Ezkieta, Moi Delgado, Chemi, Robert Gonçalves en Dani Romera. Zij zullen allemaal proberen vanuit het tweede hun opmars in te zetten naar het eerste elftal van Luis Enrique.

Voor alle elftallen onder Barcelona B kwamen nog eens zeventig spelers, die in de voorbije twaalf maanden niet mochten tekenen en meteen spelen. Voor Juvenil A arriveerden vijf man, van wie Seung-Woo Lee mogelijk de bekendste is. Van het Zuid-Koreaanse talent gingen het laatste jaar al beelden de wereld over. Voor Juvenil B haalde Barcelona zeven nieuwe spelers en voor de overige jeugdteams nog veel meer talenten.

Bron: voetbalzone.nl

Link to comment
Delen op andere websites

Toont ook mooi aan dat de straf eigenlijk vooral de jeugdwerking getroffen had, terwijl het toch vooral de bedoeling was om de seniorenelftallen pijn te doen denk ik dan? Jeugdtalenten zijn nu wel kostbare tijd verloren in wat misschien wel de belangrijkste periode van hun groeiproces is, naja..

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is ook wel mooi:

Barcelona mocht in januari 2015 en de daaropvolgende zomer geen nieuwe spelers rekruteren en wedstrijden laten spelen. De FIFA bestrafte de Spaanse topclub daarmee voor het onreglementair aanwerven van jeugdspelers uit het buitenland in de jaren ervoor. Op 1 januari 2016 liep het transferverbod af en dus mag Barcelona weer vrijelijk handelen en spelers meteen inzetten. De club heeft direct 77 aanwinsten binnen.

In de zomer arriveerden Arda Turan en Aleix Vidal al. Zij maakten beiden de overstap in de wetenschap dat ze tot januari sowieso geen wedstrijd zouden spelen. Voor Barcelona B heeft de club vijf man aangetrokken: Jokin Ezkieta, Moi Delgado, Chemi, Robert Gonçalves en Dani Romera. Zij zullen allemaal proberen vanuit het tweede hun opmars in te zetten naar het eerste elftal van Luis Enrique.

Voor alle elftallen onder Barcelona B kwamen nog eens zeventig spelers, die in de voorbije twaalf maanden niet mochten tekenen en meteen spelen. Voor Juvenil A arriveerden vijf man, van wie Seung-Woo Lee mogelijk de bekendste is. Van het Zuid-Koreaanse talent gingen het laatste jaar al beelden de wereld over. Voor Juvenil B haalde Barcelona zeven nieuwe spelers en voor de overige jeugdteams nog veel meer talenten.

Bron: voetbalzone.nl

Zijn dit dan allemaal contractspelers? Dan ga ik me wel afvragen hoeveel Barca er in totaal heeft :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht dat er bij de Nederlandse topclubs niet gek veel gaat gebeuren deze maand. Feyenoord heeft al een brede selectie, PSV zou misschien een extra CV en CAM kunnen gebruiken en Ajax alleen een spits. Alleen geldt voor deze beide clubs dat het nog maar de vraag is of er een echte aanwinst beschikbaar is.

In Engeland verwacht ik dat Arsenal en Manchester United zich nog wel gaan versterken. Arsenal met een CM (Aangezien Cazorla nog enige tijd is uitgeschakeld en Wilshere bijna altijd geblesseerd is) en Manchester United met in ieder geval een echte spits. Hierbij denk ik aan Lukaku, Higuain of Cavani. Voor Arsenal zou Pogba een geweldige versterking zijn, alleen denk ik niet dat deze haalbaar is.

De spits is nou net niet het probleem

Blijft kut dat Ajax Bojan zo verkeerd heeft gebruikt/misbruikt, als je ziet hoe die nu speelt :@

Op welke posities vind jij dan dat Ajax zich moet versterken en waarom?

Ik had het over Man U ;)
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
  • 4 weken later...

Balotelli naar Ajax? :7

ALS (en dat is een hele, hele grote "als") je hem aan de praat krijgt en er voor zorgt dat hij zijn carrière serieus neemt, heb je een geweldige spits binnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik kan er met me hoofd nog steeds niet om wat die Chinese clubs bezielt om zoveel bijna uitgerangeerde spelers te halen en zulke belachelijke salarissen mee te geven. Nou weet je natuurlijk niet wat precies waar is, maar naar verluidt gaat Tevez meer dan 6 ton euro per week verdienen bij Shangai Shengua.

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan er met me hoofd nog steeds niet om wat die Chinese clubs bezielt om zoveel bijna uitgerangeerde spelers te halen en zulke belachelijke salarissen mee te geven. Nou weet je natuurlijk niet wat precies waar is, maar naar verluidt gaat Tevez meer dan 6 ton euro per week verdienen bij Shangai Shengua.

emo.gif

Ook is er 84 miljoen voor hem betaald als transferbedrag. Mijn maag draait er gewoon van om. Ook zwak van hem dat hij voordat hij naar Boca Juniors terugkeerde, zei dat hij heimwee naar Argentinië zou hebben en nu, één jaar later in China gaat ballen. Walgelijk spelertje.

Jorge Mendes, zaakwaarnemer van Cristiano Ronaldo heeft bevestigd dat een anonieme club uit China een transferbedrag van 300 miljoen euro en een salaris van 100 miljoen euro heeft geboden aan zijn cliënt. Gelukkig hebben ze het geweigerd.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Depay wrs naar Lyon

Hij heeft vandaag getekend. Een contract tot 2021. Lijkt me een laatste kans om zijn potentie te kunnen laten zien. Als hij het nu verknalt zie ik t niet meer goed komen.

Denk je dat er een kans is dat PSV depay terughaalt als het mislukt in Frankrijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...