Jump to content

Transfermarkt


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    48

  • TekaLoca

    32

  • JasonStatham

    24

  • Crazy-Ghost

    21

Denk je dat er een kans is dat PSV depay terughaalt als het mislukt in Frankrijk?

Nee, want Depay is nu een veel hoger loon gewoon. En op basis van potentieel dat hij al jaren niet meer toont wilt er altijd wel een club met wat geld hem.
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me sterk. Zelf zou ik 'm ook niet eens terug willen zien komen. Hij speelt alleen maar voor zichzelf. Toen PSV afgelopen seizoen kampioen werd zonder hem speelde het team veel beter samen dan het seizoen daarvoor.

Type van der Wiel, groot talent en uiteindelijk volledig floppen. Kleding is belangrijker dan hun sport zelf, allebei een golddigger om de arm en zolang ze er maar goed bijlopen. Maar op het veld er helemaal niks van kunnen. De gelijkenis is treffend, zowel op persoonlijk als sportief vlak.

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker cashen voor Ajax alleen nu hebben ze helemaal geen vleugelspelers meer. Younes heeft vorig jaar alles mee gehad en nu word pijnlijk hoe beperkt hij is. Cerny komt te kort anders was hij al eerder door gebroken. Hangt dan alles weer af van Kluivert, net 17. Leuke actief tegen Zwolle en Utrecht maar dan weet je dat je in 20 min tijd alles kunt geven. Tegen Zwolle wel wat langer uiteraard. Het talent spat er van af. Maar jongens van die leeftijd zullen altijd een terug val krijgen. Kijk maar naar Dolberg nu. Dat is niet erg maar dat gaat Ajax iig geen kampioen maken.

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.ad.nl/bui...lille~acfe7bff/

8 miljoen voor zo'n prutser :bonk:

Zie eerst maar voor Elia of Berghuis €8 miljoen euro te vangen. Dan praten we verder.

Daar gaat het toch niet om :7 Het is toch belachelijk dat je 8 miljoen(sws belachelijk overigens) gaat betalen voor zo'n speler. Zo goed is hij helemaal niet, hij wil per se speeltijd en houdt er niet van op zijn plek te worden gezet. Tja, ik zou het belachelijk als je 8 miljoen gaat betalen voor Elia, best een leuk spelertje voor de Eredivisie, maar echt geen hoogvlieger hoor. Berghuis is gehuurd overigens ;)

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.ad.nl/bui...lille~acfe7bff/

8 miljoen voor zo'n prutser :bonk:

Zie eerst maar voor Elia of Berghuis €8 miljoen euro te vangen. Dan praten we verder.

Daar gaat het toch niet om :7 Het is toch belachelijk dat je 8 miljoen(sws belachelijk overigens) gaat betalen voor zo'n speler. Zo goed is hij helemaal niet, hij wil per se speeltijd en houdt er niet van op zijn plek te worden gezet. Tja, ik zou het belachelijk als je 8 miljoen gaat betalen voor Elia, best een leuk spelertje voor de Eredivisie, maar echt geen hoogvlieger hoor. Berghuis is gehuurd overigens ;)

Dat boeit me geen reet. El Ghazi heeft zo zijn kwaliteiten.

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.ad.nl/bui...lille~acfe7bff/

8 miljoen voor zo'n prutser :bonk:

Zie eerst maar voor Elia of Berghuis €8 miljoen euro te vangen. Dan praten we verder.

Daar gaat het toch niet om :7 Het is toch belachelijk dat je 8 miljoen(sws belachelijk overigens) gaat betalen voor zo'n speler. Zo goed is hij helemaal niet, hij wil per se speeltijd en houdt er niet van op zijn plek te worden gezet. Tja, ik zou het belachelijk als je 8 miljoen gaat betalen voor Elia, best een leuk spelertje voor de Eredivisie, maar echt geen hoogvlieger hoor. Berghuis is gehuurd overigens ;)

Dat boeit me geen reet. El Ghazi heeft zo zijn kwaliteiten.

Wat boeit jou eigenlijk wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, op zich zou ik de transfer wel begrijpen vanuit het oogpunt van Ajax maar toch lijkt Samba Sam me geen versterking. Een beetje een net niet speler. Als ik Overmars was zou ik mikken op een betere vleugelaanvaller in de zomer. Ik denk dat Ajax té diep in de buidel zal moeten tasten willen ze in de winter een vleugelspeler van topkwaliteit halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...