Jump to content

Transfermarkt


Crazy-Ghost

Recommended Posts

De transfer van Yannick Ferreira Carrasco naar Atletico werd net bevestigd door Monaco. Top!

Kan je wat meer over hem vertellen? Ik ken hem natuurlijk wel bij naam maar heb hem eigenlijk nooit zien spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    48

  • TekaLoca

    32

  • JasonStatham

    24

  • Crazy-Ghost

    21

Rooney is zover ik weet nog steeds top. Hij is niet geblesseerd toch? En ze hebben nu ook Hernandez weer terug. Bij Real deed hij het best aardig toen hij speelde.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Rooney is zover ik weet nog steeds top. Hij is niet geblesseerd toch? En ze hebben nu ook Hernandez weer terug. Bij Real deed hij het best aardig toen hij speelde.

Rooney is op zijn best in een tandem, het laatste jaar heeft hij meer op het middenveld gespeeld dan in de spitsenpositie. United heeft een sterke CV en een spits nodig en dan zijn ze klaar. Tot nu toe goede aankopen gedaan met Depay, Schweinsteiger en Darmian.
Link to comment
Delen op andere websites

Wat dacht je van een spits? United heeft daar op dit moment zo goed als niemand. :7

Van Gaal gaat Memphis misschien uitspelen als spits. Althans, dat las ik.. :puh:

AC Milan laat El Shaarawy naar AS Monaco gaan. Denk dat ze daarmee wel een goede vervanger voor Carrasco binnen hebben.

Als hij niet geblesseerd is is hij wel een aanwinst.

Link to comment
Delen op andere websites

Officieel: Iker Casillas speelt komend seizoen voor FC Porto. Eindelijk. Als er iemand bij Real was die respect verdiende was hij het wel.

Als er iemand het niet kreeg van vele supporters was hij het wel.

Walgelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Is volgensmij echt zwaar overschat hoor.. Vraag mij wel af waar hij gaat spelen bij City aangezien die niet echt met buitenspelers spelen zover ik weet?

Als Liverpool slim is kopen ze nu Benteke ervoor terug, ze hebben namelijk nog wel een goede spits nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...