Jump to content

Transfermarkt


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Ik heb nooit begrepen waarom United überhaupt zoveel betaalde voor hem, Angel is een geweldenaar, maar o zo wisselvallig.

Bij Real kakte ie assists aan de lopende band. Seizoenen met 20+ assists was zijn handelsmerk.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    48

  • TekaLoca

    32

  • JasonStatham

    24

  • Crazy-Ghost

    21

Ik heb nooit begrepen waarom United überhaupt zoveel betaalde voor hem, Angel is een geweldenaar, maar o zo wisselvallig.

Bij Real kakte ie assists aan de lopende band. Seizoenen met 20+ assists was zijn handelsmerk.

Nee hoor, dat is nogal exorbitant. Behaalde dat aantal in 2 van zijn 4 seizoen in Madrid. Real deed er goed aan om hem na 1 consistent seizoen te verkopen voor 75 miljoen. De drie seizoen ervoor presteerde hij wisselvallig en had hij nooit met winst doorverkocht kunnen worden.
Link to comment
Delen op andere websites

Kom op, even serieus.

Benfica

Seizoen 09/10

45 wedstrijden, 10 goals en 19 assists.

Real

Seizoen 10/11

53 wedstrijden, 9 goals en 26 assists.

Seizoen 11/12

32 wedstrijden, 7 goals en 17 assists.

Seizoen 12/13

52 wedstrijden, 9 goals en 18 assists.

Seizoen 13/14

52 wedstrijden, 11 goals en 26 assists.

ManU

Seizoen 14/15

33 wedstrijden, 4 goals en 12 assists.

12/13 en 14/15 zijn niet top, maar wisselvallig? Zeker niet. Er is slechts 1 seizoen waarin hij niet voor veel geld bij Real zou weg kunnen imo.

Link to comment
Delen op andere websites

Net nog was zijn handelsmerk 20+ assists per seizoen, en nou haal je zijn statistieken erbij per seizoen en is de conclusie dat hij dat aantal 2/6 seizoen behaalde. En nou heeft United 75 miljoen betaald voor een speler die betrokken is geweest bij 16 doelpunt, regelmatig op de bank belandde en naar alle waarschijnlijkheid na 1 seizoen alweer verkocht gaat worden; 1 grote teleurstelling. Zoals ik eerder zei, ik vind hem een geweldenaar, maar ook gewoon wisselvallig, de ene periode deed hij het goed, dan weer slecht, dan weer goed en dan weer slecht. Die conclusie trek ik niet op basis van cijfers, maar op basis van ongeveer 140 wedstrijden die ik hem heb zien spelen met Real. Statistiekjournalistiek is niet mijn ding, duidelijk wel de jouwe. Om maar even Carlo Ancelotti te quoten: “Di Maria could take matches by storm with his energy, but he also used to lose control sometimes, misplacing important passes."

Link to comment
Delen op andere websites

17,18,19, ach kom zeg. Close enough. Als een aanvallend ingestelde speler per 2 wedstrijden minstens 1 aanvallende actie afrondt die eindigt in een goal(dus een goal of een assist), dan is dat per definitie een redelijk seizoen imo. Liever een Di Maria die strooit met assists dan een Bale die als een doorgeslagen egotripper kansen verneukt. Dat Di Maria moeilijk scoort neem ik voor lief als ik z'n assiststatistieken bekijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik respecteer je mening, echt waar, maar ik kan er gewoon niet mee eens zijn. Naar mijn mening excelleren spelers bij Real door al het kwaliteit dat naast hun loopt. Als je dezelfde optiek op Bale gaat toepassen, was hij vorig seizoen (in zijn 'slechte' seizoen) betrokken bij 29 goals en in zijn eerste seizoen ('goede' seizoen) betrokken bij 41 goals. Volgens dezelfde standards is dat dan meer dan redelijk...

Ik denk dat we het hier wel bij kunnen laten, dit soort discussies horen dan ook thuis in het Primera Division topic lijkt mij. Om terug te keren naar de orde van de dag:

Arturo Vidal heeft zijn handtekening gezet onder een vierjarig contract bij Bayern München. Transfersom naar verluidt: 36 miljoen euro. Sterke speler, ik had eigenlijk gehoopt dat hij naar Arsenal zou gaan. Dit is precies de box-to-box player die ze daar heel goed kunnen gebruiken willen ze echt een gooi doen naar de titel.

Kishna is in Rome aangekomen om de medische tests de doorstaan bij Lazio Roma. Het is enkel wachten op een akkoort tussen de twee clubs. Toch wel hilarisch hoe Raiola het weer voor mekaar krijgt een redelijk talent met een matige mentaliteit te loodsen bij een topclub.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is het toch met al die (top)spelers in de Ligue 1 die allemaal Frankrijk verruilen voor veel mindere clubs in de Premier League. Het viel mij al eerder op, maar toen ik net zag dat Max Gradel bij Bournemouth heeft getekend viel mijn mond bijna open van verbazing. Hij is een van de betere linksbuiten van de competitie en heeft dit seizoen zeventien goals gemaakt. Hij staat bij sites als whoscored.com het hoogste van alle linksbuiten in de ligue 1 en is dit seizoen vijfde met Saint-Etienne geworden en gaat dus hoogste waarschijnlijk Europa League spelen. Wat bezielt zo'n jongen dan om bij Bournemouth te tekenen, een team dat hoogst waarschijnlijk na een seizoen al weer degradeerd. Je zou toch denken dat hij toch betere alternatieven heeft.

Zelfde voor Payet, de aanvallende middenvelder van Marseille vorig seizoen. OM werd vorig jaar vierde en speelt dus sowieso Europa League. Hij was de vierde beste spelers van vorig jaar in de Ligue 1 en heeft getekend bij West Ham United. Zij hebben een kans om Europees voetbal te spelen wegens Fair Play maar moeten in de allereerste ronde meedoen. Dat ticket hebben ze dus niet afgedwongen vanwege hun goede spel, ze werden slecht twaalfde namelijk. Ik snap echt niet dat een spelers als Payet dan naar West Ham gaat..

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die in Frankrijk wonen en meer dan een miljoen euro verdienen betalen 75% belasting over hun inkomen. In Engeland is dit stukken minder. Daarnaast speel je natuurlijk in een competitie die door veel mensen als de mooiste ter wereld wordt gezien. Reden genoeg om Frankrijk te verlaten voor Engeland, lijkt me.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

PSG rondt deze week waarschijnlijk nog de transfer van Di Maria af :)

Goede zaak voor PSG. Als ik de verhalen mag geloven had Di Maria het totaal niet naar zijn zin in Manchester en het zou me dan ook niets verbazen dat dat de reden is van zijn relatief slechte spel. Ik las ergens dat de transfersom sowieso boven de 62 miljoen euro zou zijn? Erg knap van United dat ze nog zo'n hoog bedrag kunnen krijgen. Anderzijds is Di Maria dan ook nog absolute wereldtop!
Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast speel je natuurlijk in een competitie die door veel mensen als de mooiste ter wereld wordt gezien.

Marketing. De PL is geen kut waard, dat zie je elk jaar weer in de Champions League als teams als Barcelona, Madrid en Bayern München deze wannabe-toppers afmaakt in wat voor hun oefenmatchen lijken.

Er zit misschien veel geld in de PL, maar voor topvoetbal moet je over het algemeen ergens anders zijn.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...