Jump to content

Transfermarkt


Crazy-Ghost

Recommended Posts

Wanneer gaat KDB nou es naar City, de soap is niet meer leuk en het begint langdradig te worden. :puh:

DB naar City? Die komt niet van de bank af. :puh:

Domste wat hij kan doen. Hij is de grote man bij Wolfsburg, en geld heeft hij ook al zat bij Wolfs dus daar moet hij het niet voor doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    48

  • TekaLoca

    32

  • JasonStatham

    24

  • Crazy-Ghost

    21

Bekijk de financiële kant van de zaak eens. Als ze hem verkopen voor 70 miljoen maakt Wolfsburg een gigantische winst op KDB. KDB zelf wordt er ook niet slechter van. KDB draaide net een topseizoen, als hij dit seizoen kut speelt, krijg je nog geen 50 miljoen van 'm.

Of als KDB z'n been breekt dit seizoen, dan gaan ze bij Wolfsburg vloeken dat ze'm niet verkocht hebben. ;) Allemaal dingen die je in rekening moet nemen..

Link to comment
Delen op andere websites

Bekijk de financiële kant van de zaak eens. Als ze hem verkopen voor 70 miljoen maakt Wolfsburg een gigantische winst op KDB. KDB zelf wordt er ook niet slechter van. KDB draaide net een topseizoen, als hij dit seizoen kut speelt, krijg je nog geen 50 miljoen van 'm.

Of als KDB z'n been breekt dit seizoen, dan gaan ze bij Wolfsburg vloeken dat ze'm niet verkocht hebben. ;) Allemaal dingen die je in rekening moet nemen..

Ik stel me de vraag wie hij moet gaan vervangen bij City. Niet vergeten dat het EK er de volgende zomer is, hé.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stel me de vraag wie hij moet gaan vervangen bij City. Niet vergeten dat het EK er de volgende zomer is, hé.

Die vraag stel ik mij ook. Ik snap niet waarom City KDB wilt. Begrijp me niet verkeerd, knappe speler, maar City speelt in 4-2-3-1. Hij moet 1 van die 3 zijn. Sterling - Silva - Navas. Sterling? Net gekocht voor veel geld, die MOET spelen. Silva? Speelt de pannen van het dak. VEEL te belangrijk. Navas? Geweldige speler, en sneller dan een KDB die op de flank minder tot z'n recht komt imo.

Maar ik kan me ook niet inbeelden dat ze KDB kopen om op de bank te zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou een leuke transfer kunnen zijn, moest Chelsea niet zo'n afbraakvoetbal spelen 9/10 keer. :7

Ik vind het vooral dom van de jongen zelf. Hij wil weg bij Barça zodat hij kan spelen, omdat hij al 28 is en bla bla. Maar wie gaat hij bij Chelsea vervangen? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

$Ik vind het vooral dom van de jongen zelf. Hij wil weg bij Barça zodat hij kan spelen, omdat hij al 28 is en bla bla. Maar wie gaat hij bij Chelsea vervangen? :puh:

Cuadrado heeft niet veel toekomst bij Chelsea. Willian is géén topper in mijn ogen en ook de positie van Oscar is al meermaals ten sprake gekomen. Pedro kan geloof ik ook wel als CAM uit de voeten, of Willian op de CAM en hij op de rechterflank. Ik geloof niet dat ze'm gekocht hebben om puur op de bank te zitten zoals Cuadrado.

Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

$Ik vind het vooral dom van de jongen zelf. Hij wil weg bij Barça zodat hij kan spelen, omdat hij al 28 is en bla bla. Maar wie gaat hij bij Chelsea vervangen? :puh:

Cuadrado heeft niet veel toekomst bij Chelsea. Willian is géén topper in mijn ogen en ook de positie van Oscar is al meermaals ten sprake gekomen. Pedro kan geloof ik ook wel als CAM uit de voeten, of Willian op de CAM en hij op de rechterflank. Ik geloof niet dat ze'm gekocht hebben om puur op de bank te zitten zoals Cuadrado.

Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.

Ik denk dat ze ook wel met Hazard als CAM kunnen spelen achter Costa. En dan Pedro links en William rechts. Maar van Gaal is dus weer afgetroefd op de transfermarkt. Eerder werd ookal bekend dat Otamendi bij de rivaal (Manchester City) heeft getekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze ook wel met Hazard als CAM kunnen spelen achter Costa. En dan Pedro links en William rechts. Maar van Gaal is dus weer afgetroefd op de transfermarkt. Eerder werd ookal bekend dat Otamendi bij de rivaal (Manchester City) heeft getekend.

Hazard op de CAM vind ik persoonlijk een veel beter idee, terechte opmerking. ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...