Jump to content

Grafische problemen met GTA V


jeffreyzorn

Recommended Posts

Hallo forumleden,

Ik heb een probleempje en ik hoop op jullie hulp.

Ik ben nieuw in de wereld van de pc games en heb net mijn eerste pc gebouwd bestaande uit:

CPU: intel core i7 4790

GPU: 3x evga nvidia geforce gt 610 2gb

Moederbord: ASRock Z97 EXTREME 4

RAM-geheugen: 3x Kingston hyperx 2400 MHZ 8GB

500 GB SSD Samsung

Nu is mijn probleem dat als ik GTA V wil spelen het grafisch niet echt geweldig is Terwijl het mij lijkt dat mijn grafisch vermogen toch voldoende is (correct me if i'm wrong)

De GPU's zijn niet te koppelen via SLI. Misschien heeft een van jullie een idee hoe ik dat kan aanpakken.

Mvg,

Jeffrey

Link to comment
Delen op andere websites

Alle 3 die GPU's verkopen en een GTX960 halen. Ze zitten ver onder de aanbevolen GPU(GTX680), al zit je CPU juist weer wel boven de aanbevolen CPU (i5-3500 oid). Ik snap ook niet echt waarom je voor die CPU&GPU combo bent gegaan...

Link to comment
Delen op andere websites

GPU: 3x evga nvidia geforce gt 610 2gb

De GPU's zijn niet te koppelen via SLI. Misschien heeft een van jullie een idee hoe ik dat kan aanpakken.

Heb je nu 3 GPU's in je PC met de achterliggende gedachte om tri-SLI te gaan draaien, maar je had niet de compabiliteit gecontroleerd? heh

Link to comment
Delen op andere websites

nVidia classificieert haar GPU's op deze wijze:

  1. GT of GTX: instapkaart resp. gamingkaart.
  2. Eerste cijfer: Serie. Hoe hoger, hoe recenter.
  3. Laatste twee cijfers: model. Hoe hoger, hoe krachtiger.
  4. Eventuele toevoeging 'Ti' is een verbeterde versie van de kaart met dezelfde naam
  5. Sommige GPU's hebben een speciale naam (bv. Titan X) maar deze zitten helemaal boven in het spectrum en zijn vrijwel onbetaalbaar.

Houd er desondanks rekening mee dat een recenter model (eerste cijfer) niet noodzakelijk krachtiger hoeft te zijn dan een model uit de vorige serie. De laatste twee cijfers zijn in wezen het belangrijkste. Een GTX 680 is bijvoorbeeld veel krachtiger dan een GTX 750. In jouw geval zit je met een GT 610 dus helemaal beneden in het spectrum.

Link to comment
Delen op andere websites

GPU: 3x evga nvidia geforce gt 610 2gb

De GPU's zijn niet te koppelen via SLI. Misschien heeft een van jullie een idee hoe ik dat kan aanpakken.

Heb je nu 3 GPU's in je PC met de achterliggende gedachte om tri-SLI te gaan draaien, maar je had niet de compabiliteit gecontroleerd? heh

Inderdaad. niet erg slim :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...