Jump to content

Vraag online.


yoeri99

Recommended Posts

Hallo,

Ik vroeg me af of rockstar soms onderhoud of iets pleegt aan de servers of iets anders aan de hand is. Als ik na een paar keer proberen in online kom staat er heletijd saving failed en na paar keer save succesfull en dat herhaald zich de heletijd al mijn vrienden hebben er last van. Iemand enig idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Hee Youri

Ik vroeg me af of rockstar soms onderhoud of iets pleegt aan de servers of iets anders aan de hand is.

Rockstar is af en toe wel bezig met een onderhoud op hun servers. Vaak word deze dan aangekondigd op hun website. Je kan deze pagina in de gaten houden om te kijken of er onderhoud plaatsvind. https://support.rock...icles/200426246

Verder kan je ook hun Twitter pagina volgen, mocht je uberhaupt daarover beschikken. :cab:

Als ik na een paar keer proberen in online kom staat er heletijd saving failed en na paar keer save succesfull en dat herhaald zich de heletijd al mijn vrienden hebben er last van. Iemand enig idee?

Dit is echt een heel vervelend probleem waar ik heel af en toe last van heb, in feite is het dan bijna zinloos om te spelen aangezien je geen vooruitgang boekt. Er schijnen hier wel veel verschillende oplossingen voor te zijn, de meest simpele variant waar je het snelst mee klaar bent is het veranderen van je MTU-waarde naar 1473. Dit kan je doen bij het instellen van je netwerkverbinding op je console. Als het niet werkt of je weet niet hoe je dit doet, dan hoor ik dat graag. ;) Vermeld dan wel even op welke console je speelt.

Groet

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Hee Youri

Ik vroeg me af of rockstar soms onderhoud of iets pleegt aan de servers of iets anders aan de hand is.

Rockstar is af en toe wel bezig met een onderhoud op hun servers. Vaak word deze dan aangekondigd op hun website. Je kan deze pagina in de gaten houden om te kijken of er onderhoud plaatsvind. https://support.rock...icles/200426246

Verder kan je ook hun Twitter pagina volgen, mocht je uberhaupt daarover beschikken. :cab:

Als ik na een paar keer proberen in online kom staat er heletijd saving failed en na paar keer save succesfull en dat herhaald zich de heletijd al mijn vrienden hebben er last van. Iemand enig idee?

Dit is echt een heel vervelend probleem waar ik heel af en toe last van heb, in feite is het dan bijna zinloos om te spelen aangezien je geen vooruitgang boekt. Er schijnen hier wel veel verschillende oplossingen voor te zijn, de meest simpele variant waar je het snelst mee klaar bent is het veranderen van je MTU-waarde naar 1473. Dit kan je doen bij het instellen van je netwerkverbinding op je console. Als het niet werkt of je weet niet hoe je dit doet, dan hoor ik dat graag. ;) Vermeld dan wel even op welke console je speelt.

Groet

waar kan ik de MTU veranderen? Het is inderdaad beetje vervelend spelen omdat je niet precies weet tot waar het spel zich opslaat.

Link to comment
Delen op andere websites

waar kan ik de MTU veranderen? Het is inderdaad beetje vervelend spelen omdat je niet precies weet tot waar het spel zich opslaat.

Nogmaals, het zou fijn zijn om te weten op welke console je speelt. Ik ben zelf alleen bekend met de PS3 waar het als volgt gaat.

Instellingen > Netwerkinstellingen > Instellen internetverbinding. Vervolgens ga je alles langs en stel je alles automatisch in totdat je bij MTU-waarde komt, die voer je handmatig in op 1473. Op de Rockstar fora hebben heel veel mensen dit probleem op deze manier kunnen oplossen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...