Jump to content

Avatar + Signature [Aanvraag]


MovieGamer

Recommended Posts

Hallo Designers,

Ik zou graag een avatar + signature willen hebben

Type: avatar/signature

Stijl: Modern

Grootte: maximale voor signature/maximaal voor avatar (maar plaatjes niet te klein maken)

Voorbeeld: 2h2piya.png

Rand: Avatar en signature zwart (niet te dik/niet te dun)

Kleuren: voor avatar en signature wil ik als achtergrond de kleuren van de USA vlag.

Extra: Het MLS logo als avatar

Extra 2: Chicago Fire t/m Toronto FC spelen in de Eastern Conference en die wil ik dan bovenin mijn signature.

Colorado Rapids t/m Vancouver Whitecaps spelen in de Western Conference en die wil ik dan onderin mijn signature.

Ik hoop dat het wat duidelijk uitgelegd is door mij, maar mocht dat niet het geval zijn dan kan je altijd om meer duidelijkheid vragen.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik probeer thuis eens te kijken, maar ik heb niet veel tijd. smile3.gif

Aha ok dan, het heeft geen haast hoor overigens. ;)

Btw, mocht je nog niet begonnen zijn dan ook graag die clubs op Alfabetische volgorde zoals ze in dat plaatje staan.

Mocht je al wel begonnen zijn dan is het niet erg aangezien het best wel een grote klus is om dan alles weer opnieuw te doen.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Het zal voor morgen zijn, maar voor de duidelijkheid: het bovenste icoontje wil je als avatar, en de andere in twee rijen als signature?

Klopt ja, bovenste icoontje van MLS als avatar en die clubs inderdaad in twee rijen als signature.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Hey, ik dacht, ik probeer wel wat aangezien we alweer een paar weken verder zijn. Ik ben nog maar net begonnen met PS, dus ze zijn niet van geweldige kwaliteit.

Avatar

Ik heb als achtergrond dezelfde vlag als bij sig1, als je een van de andere sigs gaat gebruiken, dan kan ik wel even dezelfde vlag toepassen. Dat is een kleine moeite.

Y64Vcq.png

Signatures

Ik heb drie verschillende sigs, die alleen verschillen in keuze van vlag. De clubs staan op alfabetische volgorde en naar wens, Dus de Eastern Conference boven en de Western Conference onder. Als je een dikkere/dunnere rand wil, kan ik daar wel voor zorgen. Bij de derde heb ik voor geen rand gekozen, leek mij persoonlijk mooier. De clublogo's zijn wel aardig klein, maar dat moest wel als je ze alle 10 op een rij wilt.

1.

opPlqW.png

2.

5wMgwZ.png

3.

zYmWP1.png

Nogmaals, als je iets aangepast wil, roep het maar. Als je ze echt niet mooi vind, ik heb m'n best gedaan ^_^ Als je ze wel leuk vind, dan vind ik dat fijn om te horen.

FFF

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Ohja, totaal uit het oog verloren. Wil je dat ik nog kijk, of is dit goed?

Ik zou het fijn vinden als je alsnog wilt kijken naar mijn aanvraag.

EDIT: Hoeft niet meer.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...