Jump to content

Le Tour de France 2015


Froodooo

Recommended Posts

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    54

  • KoningJesper

    43

  • MegaPilot

    36

  • Guardian1980

    6

Doping is een groot woord. Cocaïne werkt namelijk niet prestatiebevorderend. Paolini ontkent (natuurlijk) zelf in ieder geval, dus hopen voor hem dat de B-staal negatief is.

Officieel is t doping, althans volgens de dopinglijst van de Tour

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar daarom snap ik het dus ook niet. Je hebt er vrij weinig en je weet toch wel dat je wordt ontdekt. Of hij is ontzettend dom of hij heeft een wild feestje gehad de dag voor de etappe :7

Het is trouwens Door de organisatie niet verboden om cocaïne te gebruiken buiten de tour

Bewerkt: door KoningJesper
Link to comment
Delen op andere websites

Vanaf zaterdag zit hij al in de tour, non-stop, 24 uur per dag. Dus de vondst van cocaïne na de etappe van dinsdag betekent een overtreding. Hoe hij cocaïne in zijn lichaam heeft gekregen, Joost of Paolini zelf mag het weten. Het kan altijd per ongeluk zijn gegaan met het eten of hij heeft teveel dollarbiljetten naar binnen gewerkt - die schijnen tegenwoordig ook onder de cocaïne te zitten. Zonder gekheid, meestal is het gissen naar de oorzaak als hij niet moedwillend cocaïne naar binnen heeft gewerkt. Een drugsfeestje zullen ze niet hebben. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Vanaf zaterdag zit hij al in de tour, non-stop, 24 uur per dag. Dus de vondst van cocaïne na de etappe van dinsdag betekent een overtreding. Hoe hij cocaïne in zijn lichaam heeft gekregen, Joost of Paolini zelf mag het weten. Het kan altijd per ongeluk zijn gegaan met het eten of hij heeft teveel dollarbiljetten naar binnen gewerkt - die schijnen tegenwoordig ook onder de cocaïne te zitten. Zonder gekheid, meestal is het gissen naar de oorzaak als hij niet moedwillend cocaïne naar binnen heeft gewerkt. Een drugsfeestje zullen ze niet hebben. :puh:

Jij denkt niet moedwillig?

Link to comment
Delen op andere websites

Denk je nu echt dat die mannen coke gaan snuiven tijdens de Tour? Dat lijkt me toch wel zeer sterk. Cocaïne lijkt me allesbehalve een subtiele drug, sporen blijven uren in je bloed en urine zitten, en maanden later kunnen ze het nog opsporen in je haar. Dan denk ik niet dat iemand als Paolini, die toch al enkele jaren in het peloton zit, zomaar even cocaïne gaat snuiven in een grote ronde. Bovendien heeft het inderdaad geen prestatiebevorderend effect, zoals Thundercover aangeeft.

Vandaag blijkt toch weer dat Cavendish het nog kan. Was toch even verbaasd toen ik het aantal ritoverwinningen in de Tour hoorde: 26 nu al. Het was al een tijdje geleden dat hij nog eens als eerste over de streep bolde, dus dat getal had ik al een tijdje niet meer gehoord. Maar dat is echt gigantisch.

Trouwens echt rot dat Martin door zo'n stomme val uit de Tour moet stappen. Naar mijn gevoel is deze Tour niet al te incidentrijk geweest, buiten die ene grote valpartij. Al richten al die kleine valpartijen blijkbaar een grotere schade aan dan vorige jaren.

Link to comment
Delen op andere websites

Officieel is t doping, althans volgens de dopinglijst van de Tour

Het is niet prestatiebevorderend, dus iemand die cocaïne gebruikt heeft vergelijken met iemand die clenbuterol gebruikt heeft(en dat wordt gedaan want doping is doping bij die Touridioten) is echt volslagen onzin.
Link to comment
Delen op andere websites

Officieel is t doping, althans volgens de dopinglijst van de Tour

Het is niet prestatiebevorderend, dus iemand die cocaïne gebruikt heeft vergelijken met iemand die clenbuterol gebruikt heeft(en dat wordt gedaan want doping is doping bij die Touridioten) is echt volslagen onzin.

Ben het met je eens hoor :) Ik zeg alleen Hoe t is :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Orica-Greenedge ziet er eerder uit als een groep senioren op een rustige fietswandeling dan een professionele wielerploeg. Echt een ongelooflijk stom idee om een ploegentijdrit na pas 9 dagen in te lassen, deze tijdrit had al veel eerder gepland moeten worden. Kijk wat er van komt: ploegen die nog maar half aan elkaar hangen en de 3 beste tijdrijders die al uit de Tour zijn. Haalt de schoonheid van zo'n tijdrit helemaal onderuit. Hoe haalden ze het in hun hoofd om dit zo laat te leggen?

Dit lijkt me er eentje voor BMC of Sky te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

...

Ik wou eens een spannende Tour hebben emo.gif

Dit is eigenlijk het scenario waar iedereen voor vreesde na de eerste week: Froome die na de eerste bergrit eigenlijk al half zeker is van Tourwinst. Alleen hield de pers de schijn hoog dat er nog iets kon gebeuren.

Ach, we zijn nog niet in Parijs. Er zijn nog bergritten zat, Froome kan nog altijd eens een historische inzinking kennen.

Wel hoedje af voor Robert Gesink. Op 11 kilometer van de streep vertrekken, een heleboel klassementsmannen achter je laten om 4e te eindigen en een fantastische zaak doen in het klassement. Als de Nederlanders vorig jaar al genoten van Bau en Lau, dan zou dit nog wel eens dubbel kunnen zijn met Gesink dit jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...