Jump to content

Le Tour de France 2015


Froodooo

Recommended Posts

Het is niet makkelijk te zien. Ik heb het bij Vive Le Vélo gezien, toen moest er ingezoomd worden op de beelden. Dan zie je het wel. Volgens mij gebeurt het duwtje ook voor het moment waar de meeste beelden inpikken. Dan kan je het dus inderdaad niet zien.

Hier een foto alleszins:

1412823-thumb-300xauto-1224829.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 160
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • thebig

    54

  • KoningJesper

    43

  • MegaPilot

    36

  • Guardian1980

    6

Verdomme, Van Garderen al een minuut aan de broek en we hebben enkel nog maar een kleine pukkel opgereden in deze rit. Is er iets gebeurd dat Van Garderen achterop is geraakt met de renners die niet konden volgen? Of heeft hij echt een spectaculaire off-day? Als er niets gebeurt, kan hij hier zeer makkelijk tot 20 minuten verliezen.

Niet echt Tour, maar wel licht gerelateerd:

"Van den Broeck vertrekt bij ons"

Marc Sergeant gaf bij Sporza ook iets prijs over de toekomst van Jurgen Van den Broeck. "Ik heb ook gelezen dat hij naar Etixx-Quick Step kan. Dat kan en mag van mij. Met zijn manager heb ik dat al besproken: Jurgen vertrekt bij ons", bevestigt de manager van Lotto-Soudal.

Ik had liever VdB in de Tour gezien dan Wellens. Zeker nu blijkt dat die laatste het dit jaar niet gaat waarmaken. Goede introductie misschien, maar toch spijtig dat VdB er niet is.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is echt balen. Was een kanshebber voor een podiumplek, praktisch zeker van een top 5 en dan gaat hij nu spectaculair onderuit. Hij zou ondertussen ook al uit dat andere pelotonnetje gelost zijn. Hij is dus echt serieus ziek nope.gif

Man man, respect voor Pauwels. Zich weer laten tonen en weer mee in een ontsnapping. Al de derde keer onderhand zeker? Van Avermaet, Bakelants en Pauwels hebben deze Tour toch wat kleur gegeven voor de Belgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan nu wat beter nieuws: Bakelants en Pauwels voorop en Sagan(!!). Die laatste krijg je toch echt niet kapot hé, niet te geloven die kerel. :puh:

Edit: Gallopin is ook z'n knappe plaats aan het verliezen.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Bij Sagan zal het niet zijn voor de overwinning, vrees ik. Een col van 1e gaat net iets te lastig worden om op te kunnen en meteen daarna een col van tweede. Zelfs als hij in de afdaling snel is, gaat hem dat vast nekken. Maar toch knap dat hij er weer in zit. Dat is denk ik al de 4e opeenvolgende rit, als het zelfs niet de 5e is.

Tja, het was wel te voorspellen dat Gallopin er uit zou vallen. Toch blijft het knap wat hij tot nog toe heeft klaargespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Van Garderen terug. Waarschijnlijk kon hij de snelle wedstrijdstart niet aan na een slecht verteerde rustdag. Gelukkig voor hem volgt er na een razendsnelle start altijd een forse rem. Hopelijk vindt hij nu wat kracht terug om gewoon te kunnen blijven aanklampen voor de rest van de rit.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is echt zo rot. Op deze manier gaat zelfs de strijd voor het podium niet eens meer spannend worden. Bovendien heb ik Van Garderen binnen de Tour altijd als een net-nietrener gezien. Net nu het zo goed gaat, moet hij er dan opeens uit.

Plaatsbehoud is begonnen. Contador springt weg en Movistar gaat op kop. Laat Sky toch eens wat werk opknappen. Zo ga je Froome er heus niet af rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Plaatsbehoud is begonnen. Contador springt weg en Movistar gaat op kop. Laat Sky toch eens wat werk opknappen. Zo ga je Froome er heus niet af rijden.

Jup dacht ik dus ook. Ga nou eens om de beurt met zn alle aanvallen en zorg dat Froome op het einde eindelijk eens zonder knechten zit

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...