Jump to content
Joriz

Dit weekend in GTA Online: 'Ill-Gotten Gains Event Part 2'!


gallery_1_5_304647.jpg

Daar is hij dan. Al weer een speciaal GTA Online event weekend. Deze keer vanwege de nieuwe Ill-Gotten Gains Part 2 update. Daarom is er vanaf nu t/m zondag weer een heleboel bijzonders te doen!

Zo krijg je op alle races dubbel GTA$ en kan je gratis je auto goud spuiten en bezorgt Pegasus dit hele weekend gratis voertuigen.

Ook ontvang je dubbel RP op alle deathmatches, golf en tennis. Tevens kan je weer exclusieve T-shirts scoren. Deze keer door het voltooien van Daily Objectives in GTA Online.

gallery_1_5_58181.jpg

Gold Dis T-shirt (Vrijdag), Le Biatch T-shirt (Zaterdag) and NS Print T-shirt (Zondag).

Slinger Grand Theft Auto V dus aan en ga naar GTA Online! Natuurlijk kan je weer met gezellige Nederlanders en Belgen afspreken in de GTA Online Meetingplace. smile3.gif

Bron: Rockstar Games Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb alleen mijn Coquette Classic in goud gezet. Ik twijfel nog even over of de phoenix ook een optie is. Bij de meeste auto's vind ik het afdoen aan de uitstraling.

/edit: hmm eigenlijk moet ik nu gewoon de ratloader halen en die dan in puur goud zetten :D

Bewerkt: door Wybo76

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Waarom alleen dubbel GTA$ op races? Had het liever gezien dat het op alle Gamemodes was. Erg jammer....

Omdat jullie dat toen met de vorige update ook kregen? Wees eens is tevreden met wat je krijgt en ga wat races spellen met wat forumleden ofzo. :7

Bewerkt: door Asphyxiated

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...