Jump to content

Vraagje over ban


dionkoffie

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb een vraagje. Ik heb lopen zoeken, maar ik kon weinig vinden.

Een vriend van mij heeft op de PC versie een mod menu gedownload en hij gebruikt het om illegaal geld te spawnen. Hij zegt dat je niet verbannen van worden zolang je het maar niet op je gta bankrekening zet. Is dit waar?? Lijkt mij niet. Ik heb trouwens ook een paar miljoen gekregen en al gebruikt.

Als hij verbannen wordt hoelang zal de ban worden ongeveer? of it het permanent?

Dank

Link to comment
Delen op andere websites

Illegale zaken worden op dit forum niet besproken. Als hij/zij wil weten hoelang hij verbannen is en waarvoor stel ik voor dat hij R* persoonlijk contacteert.

Dat snap ik. Ik leg niet uit hoe je moet hacken ofz. Ik vraag alleen over een ban. Dat is toch niet erg?

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste ban is twee weken, als je dan nog eens gepakt wordt is het geloof ik permanent.

een paar miljoen gekregen en al gebruikt.

Dat maakt jou net zo schuldig als hem. Het maakt Rockstar trouwens geen fluit uit waar je het geld vandaan hebt. Als ze iets zien dat niet in de haak is dan riskeer je sowieso een ban.

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste ban is twee weken, als je dan nog eens gepakt wordt is het geloof ik permanent.

een paar miljoen gekregen en al gebruikt.

Dat maakt jou net zo schuldig als hem. Het maakt Rockstar trouwens geen fluit uit waar je het geld vandaan hebt. Als ze iets zien dat niet in de haak is dan riskeer je sowieso een ban.

hmm oke. Bedankt!. Ik heb wel eens vaker geld gekregen, maar het werd niet weg gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 years later...
11 uur geleden, hbxboy038 zei:

ik hebt niks gedaan zonder hack kan jullie me ff helpe of ik gta 5 kan weer gaan spelen plss unbanned me plzz

We kunnen je helaas niet helpen, omdat Rockstar je ook niet zal helpen. In het beleid van Rockstar staat dat een gegeven ban permanent is, en discussie daarover is niet mogelijk. 

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...
1 uur geleden, master038h zei:

hoi hoi ik vraag me ff af dat ik lang ben gebanned van permanent maar plzz kan je unbanned maar ik zou niet mods doen ik wilt graag normaal spelen😪

Als je permanent verbannen bent zal dit ook niet meer teruggedraaid gaan worden. Dat is het beleid van Rockstar. ;) 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...