Jump to content

# 5 - Juli 2015


RMJ

Recommended Posts

Hallo allemaal, even niks meer laten horen helaas.

Hieronder wat werkjes waar ik me laatste tijd mee bezig heb gehouden, wat helaas niet veel is.

5 minuten werkje, simpele informatie poster BBQ

bbq_zpskveoxjq1.png

logo tbv shirts/tanktops, inmiddels al gedrukt.

logovoor2_zpsvxqs0g78.png

Poster voor kermis in de buurt, vooral gelet uit duidelijkheid, met een zomers tintje.

Kermis_Macharen_zpsrn0wjxqi.jpg

Lettertype geknutsel, voor beginnende DJ, omslag facebook foto. Dit was voor mij een uitprobeersel, en uiteindelijk ook een vrij groot projectje.

GIECFB_zpsvxswbvrq.jpg

GR

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke creaties. Vooral de effecten bij de laatste wallpaper zijn adembenemend. Het enige jammer aan dat plaatje is dat de achtergrond erg onscherp is, terwijl beide teksten een stuk scherper lijken. Dat contrasteert nogal, en is wat irritant als je er op gaat letten.

De eerste afbeelding heeft wel wat, maar de tekst vind ik vrij moeilijk te lezen (niet in één oogopslag om het zo maar te zeggen). Oh, en een kleine opmerking bij je poster van die kermis: de afkorting van tot en met is t/m; TM staat wat slordig. puh2.gif En zit er nou geen spatie tussen 28 augustus?

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke creaties. Vooral de effecten bij de laatste wallpaper zijn adembenemend. Het enige jammer aan dat plaatje is dat de achtergrond erg onscherp is, terwijl beide teksten een stuk scherper lijken. Dat contrasteert nogal, en is wat irritant als je er op gaat letten.

De eerste afbeelding heeft wel wat, maar de tekst vind ik vrij moeilijk te lezen (niet in één oogopslag om het zo maar te zeggen). Oh, en een kleine opmerking bij je poster van die kermis: de afkorting van tot en met is t/m; TM staat wat slordig. puh2.gif En zit er nou geen spatie tussen 28 augustus?

Ah zie het nu ook dat die onduidelijk is, zal het aanpassen bedankt! haha en inderdaad geen spatie daartussen :|

bedankt voor je reactie!

Link to comment
Delen op andere websites

Woa, die poster van de kermis is echt heel lekker en netjes. Goede afweging tussen speels en serieus. Ook goede combinatie van dat lettertype zo, die met die dagen en daarna de invulling van de dag.

Die laatste vind ik ook lekker, vooral dat de glow er letterlijk af spat. Alleen waarom staat die C zo ver er vanaf? Dat staat een beetje raar. Bij Flex squad vind ik de lettertypes weer niet zo tof bij elkaar matchen en die eerste poster is (ondanks dat die simpel is) weer heel lekker.

Nog steeds aan het improven man, jij maakt echt stappen. Tof om te zien!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...