Jump to content

[ENG] Barclays Premier League 2015-2016


TekaLoca

Recommended Posts

Newcastle is een veel betere ploeg dan Ajax, de PL is een veel betere competitie dan de Eredivisie en Krul doet het bij Newcastle ook goed. Dat is net hetzelfde als Courtois op de bank zetten en Matz Sels in de goal plaatsen. Snap echt niet dat je dat niveauverschil probeert te ontkennen.

Deel 1 van jouw belachelijke post. Ik probeer NERGENS het niveauverschil tussen de competities te ontkennen. Ik zeg alleen 1) hij blijft het goed doen bij de club waar hij gespeeld heeft toen hij uitgekozen werd en 2) hij doet het gewoon goed in Oranje. Zodra hij faalt in Oranje, kan ik het me voorstellen. Tot die tijd vind ik het zeker niet een "schande".

Je mag misschien een Ajaxfan zijn, maar de Eredivisie stelt gwoon niet veel voor.

Deel 2 van jouw belachelijke post. Dat ik een voorkeur heb voor Ajax zegt helemaal NIETS over wie ik in Oranje wil. Dat zie ik als twee totaal niet gecorreleerde teams (verschillende competities) waar ik een voorkeur voor heb. In internationale verhoudingen ben ik altijd voor "Nederland", ook als clubs internationaal spelen (PSV bijvoorbeeld).

Dus als Cillessen werkelijk zo'n uitmuntende keeper was, dan zat hij niet meer bij Ajax, maar ergens in Engeland ofzo het dubbele te verdienen. Krul verdient overigens het driedubbele van Cillessen, maar Cillessen zou beter zijn dan Krul? Ach kom zeg.

Deel 3 van jouw belachelijke post. Waar zeg ik dat ik Cillessen beter vind dan Krul? Ik zeg alleen dat ik het zeker geen schande vind dat Cillessen eerste keeper blijft. Hij blijft het goed doen bij zijn eigen club én hij doet het goed in Oranje, dus ik zou ook geen reden zien om hem te MOETEN wisselen (omdat het anders een "schande" is). Bondscoach weet ook veel meer dan jij en ik; keepen is ook veel meer dan alleen een balletje tegenhouden. Misschien zijn de verdedigers wel beter als ze Cillessen achter zich hebben staan? Er kunnen een miljoen redenen te bedenken zijn.

En met die Blind als hoofdcoach zal Krul zeker geen eerste keeper worden, en dat heeft meer met vriendjespolitiek te maken dan wat anders.

Deel 4 van jouw belachelijke post. Ga eerst eens even begrijpend leren lezen, vervolgens persoonlijke aanvallen proberen te voorkomen, en dan zal ik ook weer wat vriendelijker tegen jou doen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    31

  • JasonStatham

    14

  • TekaLoca

    8

  • Dutchy3010

    7

Deel 1 van jouw belachelijke post. Ik probeer NERGENS het niveauverschil tussen de competities te ontkennen. Ik zeg alleen 1) hij blijft het goed doen bij de club waar hij gespeeld heeft toen hij uitgekozen werd en 2) hij doet het gewoon goed in Oranje. Zodra hij faalt in Oranje, kan ik het me voorstellen. Tot die tijd vind ik het zeker niet een "schande".

Daar verschillen we van mening in, ik vind het wel degelijk een schande om de beste keeper op de bank te laten.

Deel 2 van jouw belachelijke post. Dat ik een voorkeur heb voor Ajax zegt helemaal NIETS over wie ik in Oranje wil. Dat zie ik als twee totaal niet gecorreleerde teams (verschillende competities) waar ik een voorkeur voor heb. In internationale verhoudingen ben ik altijd voor "Nederland", ook als clubs internationaal spelen (PSV bijvoorbeeld).

Tuurlijk wel. Als de betere keeper bij Ajax zat en de slechtere stond onder de lat bij Oranje, dan kan ik me niet inbeelden dat je zou argumenteren waarom die slechtere keeper moet blijven staan. Niets mis mee trouwens.

Deel 3 van jouw belachelijke post. Waar zeg ik dat ik Cillessen beter vind dan Krul? Ik zeg alleen dat ik het zeker geen schande vind dat Cillessen eerste keeper blijft. Hij blijft het goed doen bij zijn eigen club én hij doet het goed in Oranje, dus ik zou ook geen reden zien om hem te MOETEN wisselen (omdat het anders een "schande" is). Bondscoach weet ook veel meer dan jij en ik; keepen is ook veel meer dan alleen een balletje tegenhouden. Misschien zijn de verdedigers wel beter als ze Cillessen achter zich hebben staan? Er kunnen een miljoen redenen te bedenken zijn.

Ik durf te betwijfelen of Hiddink meer wist dan eender welke voetbalkijker. :7

Deel 4 van jouw belachelijke post. Ga eerst eens even begrijpend leren lezen, vervolgens persoonlijke aanvallen proberen te voorkomen, en dan zal ik ook weer wat vriendelijker tegen jou doen. knipoog.gif

Persoonlijke aanvallen? Heb je je eigen post al eens goed bekeken? Ik trek alleen je objectiviteit in twijfel omdat je fan bent van Ajax, als dat al onder "persoonlijke aanvallen" valt..
Link to comment
Delen op andere websites

Als de betere keeper bij Ajax zat en de slechtere stond onder de lat bij Oranje, dan kan ik me niet inbeelden dat je zou argumenteren waarom die slechtere keeper moet blijven staan. Niets mis mee trouwens.

Of ik dat wel of niet vind, hangt totaal niet af van of de keeper bij Ajax zit/zat. Knap dat jij deze conclusie wel kunt trekken op basis van jouw gebrekkige kennis van mijn gedachtegangen.

Maar goed, laten we het weer over Engels voetbal gaan hebben...

Jammer van de kansen die Everton toch wel had om iets te betekenen tegen Manchester City, maar uiteraard verdiende winst voor MC.

Link to comment
Delen op andere websites

Gabriel Paulista maakte de hele tijd fouten op Benteke tijdens corners(letterlijk vasthouden gewoon), gebeurt zowat altijd bij corners, maar tegen het einde van de wedstrijd gebeurde het ook terwijl er geen corner aan de gang was en Benteke kon inlopen, duidelijker kan een penalty niet zijn..

Met 2 handen iemand vasthouden en nog niet fluiten, maar dan wel heel makkelijk rood geven voor een Terry(wat een terechte kaart was trouwens, maar consequent zijn ze in Engeland totaal niet).

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Gabriel Paulista maakte de hele tijd fouten op Benteke tijdens corners(letterlijk vasthouden gewoon), gebeurt zowat altijd bij corners, maar tegen het einde van de wedstrijd gebeurde het ook terwijl er geen corner aan de gang was en Benteke kon inlopen, duidelijker kan een penalty niet zijn..

Met 2 handen iemand vasthouden en nog niet fluiten, maar dan wel heel makkelijk rood geven voor een Terry(wat een terechte kaart was trouwens, maar consequent zijn ze in Engeland totaal niet).

Ik heb het gezien ja, duidelijke pingel. Niet de enige grote fout overigens, Ramsey scoorde een geldige goal die nooit afgekeurd had moeten worden. Er is geen competitie die ik volg waar er wel consequent wordt gefloten, maar naar mijn mening zijn de Engelse arbiters wel beter dan hun collega's in onder andere Nederland en Spanje. Overigens ben ik van mening dat Coutinho een van de meest onderschatte voetballers van de dag is, die gozer zou de stap naar de absolute top zeker aankunnen. Vind het maar raar dat hij bij het nationaal elftal totaal niet aan bod komt.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het gezien ja, duidelijke pingel. Niet de enige grote fout overigens, Ramsey scoorde een geldige goal die nooit afgekeurd had moeten worden. Er is geen competitie die ik volg waar er wel consequent wordt gefloten, maar naar mijn mening zijn de Engelse arbiters wel beter dan hun collega's in onder andere Nederland en Spanje. Overigens ben ik van mening dat Coutinho een van de meest onderschatte voetballers van de dag is, die gozer zou de stap naar de absolute top zeker aankunnen. Vind het maar raar dat hij bij het nationaal elftal totaal niet aan bod komt.

Ik vond het ook geen buitenspel, op het moment dat de bal vertrekt staan ze op 1 lijn. :N

Coutinho is inderdaad verschrikkelijk underrated, echt een toptalent die kerel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Omg wat een misselijkmakende vent is die Diego Costa. Die moeten ze voor het leven schorsen voor dit gedrag.

Heeft wel 5x slaande beweging gemaakt en krijgt zijn tegenstander zo geprovoceerd dat die met rood eraf moet. Heeft niets meer met voetbal te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...