Jump to content

[EUR] Champions League 2015-2016


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    50

  • JasonStatham

    32

  • KoningJesper

    31

  • Dutchy3010

    22

Sjonge wat onderschat jij Moskou hier, Guard...

Ik onderschat Moskou zeker niet, want het is inderdaad hoe jij ook al zegt, echte kleintjes zijn er niet meer. Maar ik denk gewoon dat PSV wel gaat winnen. Anyway, we zullen het zien.

Fingers crossed... Zou mooi zijn voor Nl voetbal.

Zei het toch... :puh:

Maar ik moet zeggen dat het een spannende voetbalavond was hoor. PSV dat maar niet wilde scoren, en ondertussen steeds de tussenstand in Duitsland bekijken. Toen die penalty er in ging vreesde ik even een worst-case scenario, maar toen PSV dat omzette naar een overwinning, echt kippenvel hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel weinig kans, maar nog altijd beter dan tegen Bayern, Real of Barcelona. We gaan ze opvreten!

Keihard op de corners en andere dode spel momenten trainen en wie weet... :puh:

Rest v/d loting

AA Gent - VfL Wolfsburg

AS Roma - Real Madrid

Paris Saint-Germain - Chelsea

Arsenal - FC Barcelona

Juventus - Bayern München

Benfica - Zenit Sint-Petersburg

Dinamo Kiev - Manchester City

Zitten wel weer een paar leuke affiches bij, kijk echt uit naar Arsenal-FCB. Twee aanvallende ploegen met verzorgd voetbal, soms resulteert het in vuurwerk en de andere keer valt het tegen. Ik hoop op dat eerste :)

Het verbaast me trouwens hoe vaak dezelfde teams elkaar weten te treffen, PSG-Chelsea is voor de derde keer op rij een achtste of kwartfinale. Maar goed, ik geloof niet zo in die lotingsshow.

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Zeker, Genk (knipoog.gif) doet niet onder voor PSV.

Je bedoelt Gent? :puh:

Maar Wolfsburg moet haalbaar zijn voor Gent, denk ik. Heb de ploeg niet zien spelen, maar zij doen zeker niet onder voor PSV en die hebben Wolfsburg weten te verslaan. Dus. Voor de rest leuk affiche voor PSV, maar wel heel moeilijk. Jammer ook dat ze eerst thuis spelen en dan uit. Andersom was voordeliger geweest, vermoed ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Fout van Courtois bij die tweede tegengoal. Maar zijn naam is Courtois, dus niemand stelt hem in vraag. Keeper mocht in die situatie niet uitgekomen zijn, het moment dat hij uitkwam, was hij verloren. Jammer, maar helaas.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...