Jump to content

[EUR] Champions League 2015-2016


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    50

  • JasonStatham

    32

  • KoningJesper

    31

  • Dutchy3010

    22

Jammer dat het stadion uitverkocht zal zijn voor deze wedstrijd. Man U had ik zeker in het echt willen aanschouwen.

Kan je nu al geen kaartje meer kopen dan? De loting is pas sinds vanmiddag bekend. Of heb je geen benodigde clubkaart om kaartjes te kopen?
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat het stadion uitverkocht zal zijn voor deze wedstrijd. Man U had ik zeker in het echt willen aanschouwen.

Kan je nu al geen kaartje meer kopen dan? De loting is pas sinds vanmiddag bekend. Of heb je geen benodigde clubkaart om kaartjes te kopen?

Het is volgens mij zo dat abonnees voorrang krijgen voor dit soort wedstrijden. Volgens mij bezit 4/5 van de supporters bij Club Brugge een abonnement, en dan ben je dus kansloos :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer dat het stadion uitverkocht zal zijn voor deze wedstrijd. Man U had ik zeker in het echt willen aanschouwen.

Kan je nu al geen kaartje meer kopen dan? De loting is pas sinds vanmiddag bekend. Of heb je geen benodigde clubkaart om kaartjes te kopen?

Het is volgens mij zo dat abonnees voorrang krijgen voor dit soort wedstrijden. Volgens mij bezit 4/5 van de supporters bij Club Brugge een abonnement, en dan ben je dus kansloos :puh:

Aha, ik snap het. Seizoenkaarthouders (abonnees) krijgen doorgaans inderdaad de mogelijkheid hun eigen plek op te kopen, dus het zou zomaar kunnen dat het al uitverkoopt voordat de rest van de meute kans maakt. Maar goed, je weet het maar nooit...
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Blind trapt bal buiten, men fluit geen corner en dan pakt Brugge rood. Tsja..

Die mogelijke corner heeft imo niets met de overtreding te maken (ik weet overigens niet of het wel of geen corner was, vond het moeilijk te zien). Het was een onzinnige overtreding waarvoor die tweede gele kaart viel. Was niet een "moetje" omdat het een tegenaanval was of iets dergelijks, de speler werd juist naar buiten gedrukt. Als het een "moetje" was, om een counter tegen te houden, had je wellicht een punt gehad. Maar in deze is imo het causaal verband wel erg ver te zoeken.

Heb het op Belgische tv gezien (ben in Antwerpen ATM) en wat heb ik mij gestoord aan commentaar. "Geen goed MU", wat dan? Heb enorm veel goede kansen gezien, het was eigenlijk de gehele tweede helft 1 richtingsverkeer. MU heeft 20 kansen gehad, CB welgeteld 1 kans en een doelpunt door eigen goal. 64% balbezit voor MU, 10 corners tov 1... Wat een vertekend beeld geven die commentatoren. Waar de commentatoren in NL altijd mega kritisch zijn, was dat hier wel even anders.

Memphis: 2 goals, 1 assist. Wow.

Link to comment
Delen op andere websites

Die mogelijke corner heeft imo niets met de overtreding te maken (ik weet overigens niet of het wel of geen corner was, vond het moeilijk te zien). Het was een onzinnige overtreding waarvoor die tweede gele kaart viel. Was niet een "moetje" omdat het een tegenaanval was of iets dergelijks, de speler werd juist naar buiten gedrukt. Als het een "moetje" was, om een counter tegen te houden, had je wellicht een punt gehad. Maar in deze is imo het causaal verband wel erg ver te zoeken.
Gaat er gewoon om dat die overtreding niet valt als de scheidsrechter die corner gewoon fluit. Of het nu een domme overtreding is of niet(want dat was het wel degelijk), die overtreding wordt niet gemaakt als die corner gewoon gefloten wordt. Zo'n beetje dat Iniesta zijn goal niet valt als ze in de WK finale van 2010 die corner gefloten hadden. Beter voorbeeld kan ik je niet geven.

Heb het op Belgische tv gezien (ben in Antwerpen ATM) en wat heb ik mij gestoord aan commentaar. "Geen goed MU", wat dan? Heb enorm veel goede kansen gezien, het was eigenlijk de gehele tweede helft 1 richtingsverkeer. MU heeft 20 kansen gehad, CB welgeteld 1 kans en een doelpunt door eigen goal. 64% balbezit voor MU, 10 corners tov 1... Wat een vertekend beeld geven die commentatoren. Waar de commentatoren in NL altijd mega kritisch zijn, was dat hier wel even anders.

Balbezit en corners is echt wel het laatste waarmee je kan bepalen of een ploeg goed speelt, zeker in het geval van Manchester United. Vanaf dat Simons uit viel was United 3 klassen beter, maar met Simons viel het eigenlijk best nog mee. De eerste 2 goalen van United waren niet omdat United goed speelde, maar omdat een speler 2 keer flitste.

De voetbalcommentaar op 2BE is overigens wel vaker om te huilen, er kijken een paar honderdduizend Vlamingen de CL op NOS ipv 2BE, nou weet je ook meteen waarom.

Memphis: 2 goals, 1 assist. Wow.

Nu ga ik als de hater klinken, maar het was maar een ploeg op Eredivisie-niveau. :puh: Je gaat zien dat er morgen in de Nederlandse kranten niets anders te lezen valt dan een hemelse Memphis, terwijl het maar tegen Brugge was. En er zal met geen woord gerept worden over z'n slechte spel de voorbije 2 wedstrijden in Engeland(waar heel United zwak was overigens). Wil overigens totaal niet beweren dat Memphis slecht gespeeld heeft, integendeel, hij speelde een wereldpartij.

Overigens wel jammer hoe die 2 doelpunten van Memphis tot stand komen door 2 keer dezelfde speler die 'm in de wind laat zetten. Beetje jammer. Maar je kan moeilijk verwachten dat een speler die vorig seizoen in 2de klasse geen basisspeler was en dit seizoen pas doorgebroken is stand houdt tegen de beste speler van de Eredivisie.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Memphis: 2 goals, 1 assist. Wow.

Nu ga ik als de hater klinken, maar het was maar een ploeg op Eredivisie-niveau. :puh: Je gaat zien dat er morgen in de Nederlandse kranten niets anders te lezen valt dan een hemelse Memphis, terwijl het maar tegen Brugge was.

Precies dit, can he do it on a cold rainy night in Stoke?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...