Jump to content

[EUR] Champions League 2015-2016


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 251
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    50

  • JasonStatham

    32

  • KoningJesper

    31

  • Dutchy3010

    22

Ik hoop echt dat jullie hier niet trots op gaan zijn als PSV straks wint. Carriëre van Shaw misschien in de vuilbak en het was gewoon donkerrood.

Met 10 man was het sowieso een andere wedstrijd.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop echt dat jullie hier niet trots op gaan zijn als PSV straks wint.

Hoezo niet? Is toch fantastische prestatie? Ja, had iemand afgestuurd moeten worden... Ja, dan was hef andere wedstrijd geweest. Maar nog een fantastische prestatie...

Carriëre van Shaw misschien in de vuilbak en het was gewoon donkerrood.

Heel eerlijk gezegd dacht ik even"daar heb je MP weer met een overdreven reactie", maar ongelooflijk wat een tackle, moet die gedachte enorm terugnemen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Even een ode aan Ronaldo die opnieuw een hattrick maakt. Met 2 op 3 vanaf de stip :)

Verder vond ik PSV - Man U maar een matige pot, die nooit mocht escaleren in het voordeel van PSV, maar goed het is hun verdienste. Na de 2-1 gewoon gecontroleerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Real Madrid heeft een makkelijk avondje gehad. Ronaldo BEAST! _O_

Verder alle PSV supporters/fans gefeliciteerd met de overwinning.

Waarvan twee penalties en een daarvan was er natuurlijk nooitnimmer eentje. Lang niet zo'n beestwedstrijd als afgelopen weekend. Ik maak me meer zorgen om al die blessure's: James en Danilo waren al geblesseerd en nu kan je Bale ook aan dat lijstje toevoegen. Met Atletico op het schema op 4 oktober, vrees ik toch wel voor het een en ander. Wat betreft Varane en Ramos schijnt het wel mee te vallen.


Mijn stemmetje had het toch bij het juiste eind dit keer, PSV zet United aan de kant! Bijzonder sterke wedstrijd van de Eindhovenaren en zoals ik al eerder zei, overwintering is zeker mogelijk in deze groep met de juiste mentaliteit. Ik zat de tweede helft te kijken met Engelse commentator en het is niet normaal hoe verwoestend zij over United en LvG spreken. Over dat andere, dikke rood en penal blijkt toch wel. Maar ik vind er niks zieligs aan voor Shaw, gozer verdiend naar verluidt tussen de 7 en 9 miljoen euro per jaar, het is zonde voor hem en United, maar mijn medelijden bewaar ik maar voor andere zaken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...