Jump to content

[EUR] Europa League 2015-2016


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    13

  • JasonStatham

    10

  • TekaLoca

    10

  • Dutchy3010

    6

CgE--jFXIAIkddq.jpg

Titelverdediger Sevilla reist voor het heenduel af naar de Donetsk in Oost-Oekraïne en Liverpool gaat verder op tocht naar Europese glorie op bezoek bij Villarreal!



Heenduel op 28 april en terugduel op 5 mei, Bevrijdingsdag.

Link to comment
Delen op andere websites

5 mei voor de tweede keer in mijn leven maar Anfield, kaarten voor Liverpool Villarreal :D.

Das wel echt heel tof. :Y

Vind het zo jammer dat ik die wedstrijd gemist heb...Kinderbedtijd voor het einde van de wedstrijd.

Link to comment
Delen op andere websites

5 mei voor de tweede keer in mijn leven maar Anfield, kaarten voor Liverpool Villarreal icon_mrgreen.gif.

Damn, wat nice man! Een keertje tussen de Liverpool supporters uit volle borst YNWA meezingen, is ook echt iets wat ik ooit gedaan moet hebben :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

5 mei voor de tweede keer in mijn leven maar Anfield, kaarten voor Liverpool Villarreal :D.

Damn, wat nice man! Een keertje tussen de Liverpool supporters uit volle borst YNWA meezingen, is ook echt iets wat ik ooit gedaan moet hebben puh2.gif

Ik ben een keer eerder geweest tegen Real Madrid. Toen verloren ze 0-3 maar had ik ook een geweldige avond. Nu is het de return van de halve finale en maken ze een grote kans op de finale. Ik verwacht dat het nog beter gaat worden nu :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben een keer eerder geweest tegen Real Madrid. Toen verloren ze 0-3 maar had ik ook een geweldige avond. Nu is het de return van de halve finale en maken ze een grote kans op de finale. Ik verwacht dat het nog beter gaat worden nu puh2.gif.

Jah, die wedstrijd kan ik me nog goed herinneren (flinke Real-fan). Dat was dezelfde avond dat Super Mario tijdens de rust al besloot om van shirtje te ruilen met Pepe schater.gif

Maar ik kan me inderdaad voorstellen dat het gewoon nog steeds een topavond is in zo een sfeervolle stadion. Ik zou niet durven zeggen wie van de twee teams naar de finale zal doorgaan, ik verwacht wel erg vermakelijke wedstrijden. Ik weet niet welk duel ik donderdag zal kijken, het andere affiche is ook een hele interessante. In ieder geval, veel plezier volgende week!

Link to comment
Delen op andere websites

FrankyFourFingers, kun je mij elke keer vertellen waar jij op stemt, dan ga ik je nadoen.

Hmm, jah misschien ben je wel een jinx hè icon_rolleyes.gif

Maar vooruit, heb net gespeeld voor vanavond en eerlijk gezegd ben ik er niet helemaal van overtuigd:

BTSen_Villarreal.png

Link to comment
Delen op andere websites

Vanavond blazen we Villarreal terug naar Spanje puh2.gif .

Ik heb er niks van gezien, maar ik neem aan dat het genieten was?

Ongelooflijk, zo'n sfeer kom je nauwelijks meer tegen in Nederland. Na de wedstrijd was het in de stad zelf ook een groot feest.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...