Jump to content

[EUR] Europa League 2015-2016


TekaLoca

Recommended Posts

liverpool-sevilla-678x381.jpg

Finale gaat zo van start! Ik heb er zin, want ik denk echt dat het een topmatch gaat worden yep.gif

Vamos Sevilla static.gif

+ Voorspelling voor vandaag: Liv 2-1 Sev

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    13

  • JasonStatham

    10

  • TekaLoca

    10

  • Dutchy3010

    6

Hoop op Liverpool. Heb toch een beetje een zwak voor die club, mede doordat Klopp daar zit. Gok zelf op een verlenging en strafschoppen. Vind Liverpool erg wisselvallig, hoewel ze het de laatste tijd toch beter doen. Sevilla is daarentegen dit jaar ook niet best, dus ik laat me graag verrassen vandaag. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gunde het Liverpool meer dan Sevilla, maar Sevilla hoort momenteel toch meer bij de Europese top dan Liverpool. Derde keer op rij de Europa League winnen, dat is toch wel een hele bijzondere prestatie hoor. Dat zie ik een andere ploeg de komende twee jaar niet doen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had nooit gedacht dat Sevilla zo een weerstand zou tonen, niet zozeer omdat ze kwaliteit tekortkomen, sterker nog ze spelen prachtig voetbal. Maar als Liga volger kan ik zeggen dat ze werkelijk waar geen potten wisten te breken dit seizoen buitenshuis. Geen enkele overwinning in 19 competitiewedstrijden en tel daarbij op dat heel Basel roodgekleurd was van LFC fans.

Hulde aan Unai Emery voor opnieuw een strategische superpot. Nog steeds baal ik ervan dat hij Ancelotti niet opvolgde in Madrid, maar met Zidane op 't moment mag ik ook niet klagen hypocrite.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...