Jump to content

Wat vinden jullie een eerlijke percentage aan 'verdiensten' van een Heist?


DionneQueen

Recommended Posts

Je kunt goed merken dat de heists niet meer zo goed lopen ( op het weekend na dat prison break met dubbel $ / RP beloond werd) . Krijg tegenwoordig (wss door mijn level van 369 ) regelmatig pb's van vreemden in mijn wereld of ik ajb wil joinen als ze een heist op gaan starten. Ben de beroerdste niet en speel dan wel eens mee maar ben wel een beetje klaar met de heists. Niet eens allemaal als host gedaan. Pacific Standard was de laatste. Als host de "cut" voor de anderen ook op 25% gezet. Wat al eerder aangegeven is hier...speel voor het plezier..rest is extra en heb eigenlijk zo'n beetje wel alles wat ik wil hebben. Mocht er iemand hulp nodig hebben om verder te komen dan add me maar TinuZzZ72 (PS4). Behoorlijk actief nog steeds met GTA V online.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DionneQueen

    7

  • TrevorP

    4

  • Swede_Demon

    4

  • larfje94

    3

Ik ben dankzij een geweldig team aan jongens (sommige van dit forum) klaar met alle heists :)

Ben daar super blij mee, dus als jullie mij online zien, ben ik zelf ook niet te beroerd om mee te doen hoor, gewoon ff seintje geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf ook wel het idee dat wanneer ik speel (dus als vrouwelijk personage) ik sneller mensen krijg dan wanneer mijn vriend speelt (mannelijk personage) op setups en heists.

Is dit gewoon puur toeval of merken jullie dat overigens ook?

Link to comment
Delen op andere websites

15% voor als je alleen de heist meespeelt is al meer dan genoeg geld voor 20min werk . 20% als je veel setups hebt meegespeeld de rest is voor mij/leader . als ze gaan zeuren moeten ze maar leaven mensen genoeg die joinen (bij de final heist iig)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de hele heist met dezelfde crew speelt dan doe ik 40/20/20/20

Aan het eind van de streep verdiend de leader dan heel iets meer als de crew maar t scheelt bijna niks.

Als je iedereen 25% geeft verdien je als leider minder als de crew en dat is ook niet de bedoeling.

TIP VOOR IEDEREEN DIE NIET VERDER KOMT.

start als leader en zet de heist vlakvoor je start op easy. Dan heb je 2 teamlives en dan haal je de setup wel.

Zet dan bij de finale alles gewoon op hard zodat je als leader maximaal verdiend.

Link to comment
Delen op andere websites

TIP VOOR IEDEREEN DIE NIET VERDER KOMT.

start als leader en zet de heist vlakvoor je start op easy. Dan heb je 2 teamlives en dan haal je de setup wel.

Zet dan bij de finale alles gewoon op hard zodat je als leader maximaal verdiend.

Veel mensen doen dan de setups niet omdat hun dan weer niet genoeg verdienen.

Zelf speel ik graag altijd op hard, vind het niet moeilijk, op easy is er totaal geen uitdaging.

Maar voor de beginnende spelers is het wel fijn spelen ja op easy

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom zeg ik ook, vlak voordat je start knal je hem op easy en dan gelijk starten.

Dan kunnen ze niet meer terug ;) of ze hebben het niet eens door.

Zelf vind ik de heists ook vrij simpel en speel ook het liefst op hard.

Met de crew heb ik de criminal mastermind challenge ook al gehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al blij met het bedrag en zeker als het in 1 tot 3 keer luk.

Gister was ik in een heist waar de leider 2 personen 50%. Toevallig was ik 1 van de 2. De reden weet ik tot nu nog niet.

Het gaf me wel motivatie om zelf bij de 3de fail te blijven

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die setups mee doen krijgen 20 en andere 15.

Valt me trouwens wel op dat meestal de lagere spelers het vaakst moeilijk doen over de payout, ene kant logisch laag level weinig geld, andere kant onlogisch hoe hoger je skill hoe meer je hoort te verdienen.

Speel ook geen heists meer i.v.m. alle ongemakken (lees mensen die er niks van bakken/of bewust het willen verneuken), met uitzondering van de 2x$.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik al had voorspeld :) dubbel rp en dubbel $$$ bij series a funding. De saaiste heist die erbij zit. Vanaf nu!!

http://www.rockstargames.com/newswire/article/52473/this-week-load-up-on-2x-rp-gta-payouts-in-series-a?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_content=heists-seriesa&utm_campaign=gtao-heists-07272015

Volgende week word het dus echt knallen als de pacific bank heist dubbel rp en dubbel $$$ is.

Bewerkt: door larfje94
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik al had voorspeld :) dubbel rp en dubbel $$$ bij series a funding. De saaiste heist die erbij zit. Vanaf nu!!

http://www.rockstarg...heists-07272015

Volgende week word het dus echt knallen als de pacific bank heist dubbel rp en dubbel $$$ is.

Oeh oeh oeh oeh, jammer dat ik deze weel veel moet werken, maar aankomend weekend ga ik zeker een hele dag ervoor zitten.

$$$$$ yes!

En volgend weekend al HELEMAAL.

Dat zijn die leuke acties, dat je die setups en heists kan doen met mensen die net als jou/ik/ons gedreven zijn en willen doorknallen i.p.v na 1x wasted ermee kappen.

Afgelopen weekend heb ik heerlijk gespeeld met enkele van hier en oh wat was ik blij met me points en cash. En de gezelligheid over de headset, tijdens de heist hadden we nog een heerlijke discussie.

Tijd vloog voorbij, hopelijk dit weekend en vooral volgend weekend ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...