Jump to content

Wat vinden jullie een eerlijke percentage aan 'verdiensten' van een Heist?


DionneQueen

Recommended Posts

Wat Rockstar eigenlijk zou moeten doen is dat je aan het eind van de Heist het geld kan verdelen zodat je de mensen die wat gedaan hebben kan belonen en de mensen die geen flikker gedaan hebben minder kan geven. Als mensen nu geen flikker doen, krijgen ze nog steeds veel geld.

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DionneQueen

    7

  • TrevorP

    4

  • Swede_Demon

    4

  • larfje94

    3

Wat Rockstar eigenlijk zou moeten doen, is dat je aan het eind van de Heist het geld kan verdelen zodat je de mensen die wat gedaan hebben kan belonen en de mensen die geen flikker gedaan hebben minder kan geven. Als mensen nu geen flikker doen, krijgen ze nog steeds veel geld.

+1 ;).

Toen de Heists er net waren had ik een leuke vaste crew waarmee ik alle heists 4x deed met het percentage van de heist zelf op 100%. Na die 4x hebben we het gewoon eerlijk verdeeld, 25% per persoon. Als ik speel met onbekenden zet ik het percentage op 40% voor mij, 20% voor hun, vragen ze me voor meer (greedy bastards :puh:) dan gaat hun percentage naar 15% :puh:.

Laatst had ik eentje die eiste dat hij 50% zou krijgen en de rest 25% (via pb), ik zei dat het ok was (niet dus), hij had al op ready geduwd en moest naar het toilet, dan heb ik via headset gezegd dat de rest moest wachten met op ready te duwen, heb ik zijn percentage op 0% gezet, mezelf op 60% en de andere 2 op 20% (daar gingen ze mee akkoord) :puh:. Na de heist (Pacific Standard Job), toen hij zag dat hij niks kreeg was die gast echt wel pissed en ging hij full rampage op iedereen die hij tegenkwam xD. Volgende keer zal hij niet meer zo greedy zijn :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens, advies aan degenen die vinden dat iedereen 25% moet krijgen... host hem dan zelf :puh: Kan je het zelf instellen en ben je zelf degene die minder verdient ipv dat van een ander te verwachten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens, advies aan degenen die vinden dat iedereen 25% moet krijgen... host hem dan zelf :puh: Kan je het zelf instellen en ben je zelf degene die minder verdient ipv dat van een ander te verwachten ;)

Niet iedereen neemt gaming zo serieus als jij. Zelfs als host geef ik iedereen 25% omdat het mij niet kan boeien of ik minder krijg dan anderen of niet. Uiteindelijk maak je sowieso geld. Het balans van een ander maakt mij niks uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Begrijp me niet verkeerd, ik speel voor het plezier. Heb al meerdere keren een half uur rondjes criminal records gereden om mensen aan de unlocks te helpen, en voor bekenden zou ik zelfs gratis heists spelen ;) Dus nee het gaat niet zozeer over of ik geld wil hebben. Waar het mij om gaat zijn mensen die zelf 25% eisen en dat eerlijk noemen, maar mij niet kunnen of willen uitleggen waarom zij meer recht hebben op verdiensten dan de leiders. En als ze die 25% niet krijgen weggaan of zelfs erger heists voor anderen gaan verpesten.

Maar als we het hebben over wat een eerlijke verdeling is, dan komt gewoon de wiskunde om de hoek en kun je eenvoudig berekenen dat minder dan 50% voor de leider financieel niet eerlijk is. Of die leider dat verder interessant vind is een heel ander verhaal, en dat heeft niks met eerlijkheid te maken. Maar met anderen meer gunnen of weet ik veel wat ;)

Die tip is dus gewoon even omdraaien van de zaak. Kijken of ze er dan net zo happig op zijn. Zo ja, wat weerhoudt ze dan om het op die manier te doen? Mensen die heists doen voor het geld blij, en zij blij omdat hun moraal blijkbaar 25% voorschrijft ;)

Zo nee... naja dat kan iedereen zelf bedenken :puh:

Bewerkt: door Wybo76
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren een heel leuke leider gehad die alles al had wat hij wilde hebben en enkel nog heists doet om anderen blij te maken. We hebben de prison break heist een aantal keer gedaan en 3x de pacific standard job en bij iedere heist zelf zette hij zijn eigen percentage op 0, zijn beste maat (ook eentje die alles al had) kreeg 20, mezelf en de 4e speler kregen 40% :). Dat is nou eens iemand dat enkel voor de fun speelt en anderen ook iets gunt, zo'n spelers zijn jammer genoeg erg schaars.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat Rockstar eigenlijk zou moeten doen, is dat je aan het eind van de Heist het geld kan verdelen zodat je de mensen die wat gedaan hebben kan belonen en de mensen die geen flikker gedaan hebben minder kan geven. Als mensen nu geen flikker doen, krijgen ze nog steeds veel geld.

Hier ben ik het helemaal mee eens, ik vind het echt ongelooflijk irritant dat je maar moet gokken dat iemand goed is in een heist, maar ik heb genoeg mensen gehad die steeds uit voertuigen blijven springen of de heist verknallen. En zulke personen wil ik niet veel geld geven voor hun gedrag. :fp:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat Rockstar eigenlijk zou moeten doen, is dat je aan het eind van de Heist het geld kan verdelen zodat je de mensen die wat gedaan hebben kan belonen en de mensen die geen flikker gedaan hebben minder kan geven. Als mensen nu geen flikker doen, krijgen ze nog steeds veel geld.

Hier ben ik het helemaal mee eens, ik vind het echt ongelooflijk irritant dat je maar moet gokken dat iemand goed is in een heist, maar ik heb genoeg mensen gehad die steeds uit voertuigen blijven springen of de heist verknallen. En zulke personen wil ik niet veel geld geven voor hun gedrag. :fp:

Misschien moeten we hier ook een petitie voor maken en voorleggen aan Rockstar :)?
Link to comment
Delen op andere websites

ik geef onbekenden 15%, ps-vrienden 20%, crewleden 25%... zie ik dat onbekenden van setup tot finale meedoen, krijgen ze gerust meer van me... maar je hebt nu eenmaal van die gamerkes die 25% of zelfs MEER eisen zonder 1 setup mee te doen... ja easy dan, my way of buiten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al blij als er spelers in me heist zitten. Elke keer leaven ze :( :( :( Ben nog steeds bij die boot om die drugs te pakken maar iedereen gaat maar dood. Ben er ook mee gestopt. Het ging mij niet om het geld maar om de voertuigen die ik dan vrij speel.

Link to comment
Delen op andere websites

Eens, ik ben er ook mee gekapt. Spelers die leaven, heists die niet vol raken. Ik doe het alleen voor de unlocks van voertuigen. Maar goed, dan maar niet. Doe nu met veel plezier andere dingen, het geld komt dan vanzelf wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...