Jump to content

[PS3] 3 Professionals gezocht voor Loyalty en All In Order Challenges


JasonStatham

Recommended Posts

Goedendag,

Ik ben op zoek naar 3 spelers voor op de PS-3 die bereid zijn om alle heists in de door R* opgestelde volgorde te spelen met exact dezelfde groep. Op deze manier voltooi je de All in order challenge en de Loyalty challenge. Het voltooien van deze challenges levert ieder een bonus op van $ 1.000.000 per challenge.

Loyalty challenge

Complete all Heists, including Setups, with the same team of players to receive an additional $1,000,000 bonus.

All in order challenge

Complete all Heists in order, including Setups, to receive a $1,000,000 cash bonus.

Meld je hieronder aan, dan regelen we via PB hoe we dit verder plannen. Zoals in de titel staat, het liefst professionals. Beginnende spelers die zich weten te redden in een vuurgevecht zijn natuurlijk ook welkom :)

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil niet zeggen dat ik een proffesional ben , maar ben level 68 , dus heb goede wapens. Ook heb ik ervaring met de meeste heists. Ik wou deze challenges al graag doen maar kon de juiste mensen niet vinden. Hopelijk lukt het ons wel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel veel gta dus heb wel al wat ervaring, ben level 220 dus goede wapens heb ik :tu: Ik ben wel een belg :puh: nog een vraagje gaan we dan met headset spelen? Ik hoop dat het ons lukt! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben wel een belg :puh:
Oke, dank je wel voor je aanmelding, maar hier hebben we natuurlijk niks aan - :cya:

Nou vooruit, omdat je level 220 bent ^_^

We zijn compleet, ik stuur jullie een PB en dan overleggen we over de hoe's en wanneer's :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hi,

Voeg me toe bij deze uitdaging, ik doe graag mee.

Graag deze week nog, dan heb ik nog vakantie tot maandag.

Headset: Ja

Pro Gamer: ja

psn: NederlandAlmere

Bewerkt: door XavierAlmere
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Yeah, gisteren met Hashippy en nog 2 andere de Mastermind, Loyalty en All in order challenge gehaald.

We hebben van 16:00u tot 23:55u gespeeld met een pauze van plusminus 15 minuten.

Dus reken er wel genoeg tijd voor uit, het is best te doen, en als je headset heb is het helemaal een eitje.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...