Jump to content

[BEL] Jupiler Pro League 2015-2016


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    25

  • MegaPilot

    10

  • TekaLoca

    10

  • dextro99

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

We hebben anders in de loop van dit jaar wel andere dingen beweerd. Toch interessant, zo'n heel jaar wissel (vorig jaar was daar wel extremer in).

Nja, maar het is een beetje zoals vorig jaar. Brugge piekte vorig jaar te vroeg, om het dan in de play-offs helemaal te laten liggen, waar Gent dan weer piekte. Nu is het Gent die te vroeg piekte en Brugge die komt boven drijven. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Zeker, maar vorig jaar was er net iets meer afwisseling. Toen heeft Moeskroen een tijdje eerste gestaan en zijn er meer veranderingen geweest. Niet dat er bij plaats 4-6 geen verschuivingen zijn geweest dit jaar, die waren er zeker wel (STVV als voorbeeld), maar toch net iets minder.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Vandaag wordt een belangrijke speeldag, als Genk vandaag geen punten van Brugge kan afsnoepen kan het wel eens over zijn voor Anderlecht of Gent (afhankelijk van wie er wint). Een puntenachterstand kan natuurlijk altijd worden opgehaald, elke speeldag maakt zijn verschil, maar 6 punten op 4 wedstrijden zou toch veel zijn (zeker aangezien er ook nog anderen meestrijden).

Ondertussen is White Star kampioen in tweede klasse en zullen we in de komende weken zien wie van de twee (Eupen of White Star) zal promoveren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...
Op 3/6/2016 om 22:10, Phoenyxar zei:

Zoals het er nu uitziet zal het een gevecht worden tussen Club Brugge en Gent voor de titel.

Als Club zo blijft spelen dan denk ik niet dat er veel teams kans hebben. Al heeft Club nog wel een goede kans om Europees te overwinteren nu dat Monaco het zo hard aan het verkloten is. Maar wat ze laten zien dit seizoen is echt wel genieten !

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker, ik heb het gevoel dat momenteel enkel Genk hetzelfde niveau brengt. Maar ja, we zijn ook nog niet aan speeldag 10, al die ploegen kunnen nog inzakken of terug opveren. Zelf heb ik redelijk wat verwachtingen bij Standard, maar misschien gaat dat wel te laat komen voor een titel. Voor Anderlecht, Gent en Charleroi ziet het er dit jaar minder goed uit.

Link to comment
Delen op andere websites

3 uur geleden, Phoenyxar zei:

Zeker, ik heb het gevoel dat momenteel enkel Genk hetzelfde niveau brengt. Maar ja, we zijn ook nog niet aan speeldag 10, al die ploegen kunnen nog inzakken of terug opveren. Zelf heb ik redelijk wat verwachtingen bij Standard, maar misschien gaat dat wel te laat komen voor een titel. Voor Anderlecht, Gent en Charleroi ziet het er dit jaar minder goed uit.

Inderdaad, leuk dat Genk nu het toch ook nog eens laat zien. Toch al even geleden. Maar al bij al met de play offs kan er nog zoveel gebeuren. Al moet Anderlecht wel serieus even beter gaan doen, dat beleid van Coucke, smijten met de miljoenen is toch niet het beste percies.

Link to comment
Delen op andere websites

Anderlecht zal op het einde nog altijd bij de bovenste drie staan, maar de titel lijkt nu al onmogelijk en er zijn nog 35 wedstrijden te gaan.

 

En Zulte-Waregem is wel een drama. Lokeren, Kortrijk en Moeskroen had ik na speeldag 1 wel al als mogelijke degradatiekandidaten voorspeld, maar van Waregem had ik zo'n onkunde echt niet verwacht.

 

In 1B is het ondertussen wel écht spannend.

Link to comment
Delen op andere websites

8 minuten geleden, Phoenyxar zei:

Anderlecht zal op het einde nog altijd bij de bovenste drie staan, maar de titel lijkt nu al onmogelijk en er zijn nog 35 wedstrijden te gaan.

 

En Zulte-Waregem is wel een drama. Lokeren, Kortrijk en Moeskroen had ik na speeldag 1 wel al als mogelijke degradatiekandidaten voorspeld, maar van Waregem had ik zo'n onkunde echt niet verwacht.

 

In 1B is het ondertussen wel écht spannend.

Inderdaad, Zulte is niet echt goed bezig. Dury is daar ook al eeuwen hoop dat het zo mag blijven en dat hij alsnog het schip kan keren. Ik zou het persoonlijk heel mooi vinden als Antwerp kan aanknopen met de top in de komende jaren. Ze gaan het stadion weer uitbreiden naar 23.000 personen en gebaseerd op het Yellow wall concept van Dortmund !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...