Jump to content

[WK 2018] Kwalificaties


thebig

Recommended Posts

  • 2 maanden later...
  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    14

  • aron24

    8

  • MegaPilot

    6

  • JasonStatham

    5

Iets wat mij opviel is dat de backs in de 2e helft te ver naar voren gingen. Blind ging mee via de counter en die Fusha-Mashuohdmshe ( :7 ) deed hetzelfde aan de andere kant van het veld. En dan nog met die rood van Strootman (2e gele kaart was meer een botsing dan overtreding, maar toch goed dat hij er af ging) kon Frankrijk er zo langs rennen. En dan heb je als enige hoop nog een keeper die er al van overtuigt is dat het buitenspel is en dus niets doet.

 

Ik vind het een wonder dat ze er niet meer in hebben gekregen. :7

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

7 uur geleden, Ezra24rct3 zei:

Fusha-Mashuohdmshe ( :7 )

Fosu-Mensah, vond hem eigenlijk wel het best van Oranje gisteren, en het was nog z'n debuut ook.

Als Dick zondag Vilhena niet in de basis gooit, hebben we hier te maken met een fossiel.

Link to comment
Delen op andere websites

14 minuten geleden, FrankyFourFingers zei:

Fosu-Mensah, vond hem eigenlijk wel het best van Oranje gisteren, en het was nog z'n debuut ook.

Als Dick zondag Vilhena niet in de basis gooit, hebben we hier te maken met een fossiel.

En wat dan te denken van het passeren van Bas Dost, bijna Europees topscoorder? In plaats daarvan staat Janssen basis die dit seizoen maar een handvol minuten heeft gespeeld en met de komst van Llorente 3e spits bij de Spurs wordt. Onbegrijpelijk. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Gelukkig niet gekeken. Met een schuin oog de stand in de gaten gehouden onder het genot van een biertje in de zon. Het was altijd iets waarvoor ik thuis zou blijven - of een kroegje op zou zoeken waarbij ik buiten naar een tv zou kijken. Maar nu niet meer. Totaal geen vermaak.

Link to comment
Delen op andere websites

18 uur geleden, KaiSkillzz zei:

En wat dan te denken van het passeren van Bas Dost, bijna Europees topscoorder? In plaats daarvan staat Janssen basis die dit seizoen maar een handvol minuten heeft gespeeld en met de komst van Llorente 3e spits bij de Spurs wordt. Onbegrijpelijk. :{

Onbegrijpelijk inderdaad.

Alhoewel ik wel van mening ben dat Oranje het eens moet proberen met een valse 9, gooi maar een flankspeler als Depay, Lens, Promes ofzo daar maar neer, want voorzetten geven doen de buitenaanvallers van Oranje toch zo goed als nooit. Ik had gehoopt dat Advocaat het wel het een en ander zou experimenteren, maar hij is (nog) totaal niet het gezicht van een frisse wind.

Link to comment
Delen op andere websites

Een erg fysieke ballenmatch is het geweest (op wat interessante minuten na op het einde, waar het verder ook niet zo goed ging), maar toch wel als eerste Europese land gekwalificeerd.

 

De ploeg liep trouwens wel weer een pak vlotter met Hazard er in (hoewel dat de vermoeidheid bij Griekenland zijn rol zal hebben gespeeld)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Stukje Chelsea-Manchester City en Manchester United-Crystal Palace gezien. Wat verbaas ik me steeds weer over de gouden lichting van Belgie, alleen al met deze twee wedstrijden. Ongelooflijk. Fellaine en Lukaku, Hazard en Courtois, De Bruyne als kers op de taart... ongelooflijk. 

 

Gaat mooi worden komende zomer. :Y 

Link to comment
Delen op andere websites

38 minuten geleden, Dutchy3010 zei:

Stukje Chelsea-Manchester City en Manchester United-Crystal Palace gezien. Wat verbaas ik me steeds weer over de gouden lichting van Belgie, alleen al met deze twee wedstrijden. Ongelooflijk. Fellaine en Lukaku, Hazard en Courtois, De Bruyne als kers op de taart... ongelooflijk. 

 

Gaat mooi worden komende zomer. :Y 

Belgisch elftal kan mij tegenwoordig gestolen worden. Ik heb de laatste paar wedstrijden niet eens gekeken. Deze trainer is als trainer en als mens niets waard. Roept geblesseerde en geschorste spelers op én een vierde keeper zodat hij toch maar niet Nainggolan zou moeten oproepen. Nainggolan die zelfs als iedereen fit is in de basis zou moeten staan..

 

Nee echt, het kan mij gestolen worden. Diep in m'n hart hoop ik natuurlijk dat we ver geraken, maar ergens kan het mij gewoon gestolen worden. Ik snap niet dat de KBVB deze saga laat voortspelen, het is gewoon te belachelijk.

 

Nainggolan niet oproepen voor België is zo'n beetje het equivalent van Robben niet oproepen voor Oranje. In alle omstandigheden gewoonweg belachelijk.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

11 uur geleden, Dutchy3010 zei:

Nog 2 dagen en dan weten we het: of de toch al wel redelijk kansloze missie van het Nederlands elftal nog kanslozer wordt. Lijkt weer Janssen in de spits te worden...

Ik snap ook echt niet waarom Huntelaar niet geselecteerd is. Als iemand iets kan forceren en vanuit het niets een goal kan maken of een assist kan geven... Nederland-Mexico, achtste finale WK 2014, zonder Huntelaar hadden we daar verloren.

 

De kans zit er overigens in dat naast de nummer drie van het afgelopen WK (Nederland dus) zelfs de nummer twee gaat ontbreken: Argentinië. Ze staan met nog één wedstrijd te gaan zesde in de Zuid-Amerikaanse kwalificatie, terwijl alleen de eerste vier zich plaatsen en de nummer vijf een play-off moet spelen. De laatste wedstrijd tegen Ecuador moeten ze winnen en dan worden ze waarschijnlijk vijfde. 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...