Jump to content

[NED] Eredivisie 2015-2016


Froodooo

Kampioen Eredivisie  

25 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie wordt er dit seizoen kampioen van de Eredivisie?

    • ADO Den Haag
      0
    • AZ
      0
    • Ajax
      9
    • De Graafschap
      3
    • Excelsior
      0
    • FC Groningen
      0
    • FC Twente
      0
    • FC Utrecht
      0
    • Feyenoord
      4
    • Heracles Almelo
      0
    • N.E.C.
      0
    • PEC Zwolle
      1
    • PSV
      4
    • Roda JC Kerkrade
      2
    • SC Cambuur Leeuwarden
      0
    • Vitesse
      0
    • Willem II
      1
    • SC Heerenveen
      1


Recommended Posts

  • Reacties 234
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    41

  • KoningJesper

    30

  • _Night-Men_

    22

  • Froodooo

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat ik wel bijzonder vind: hoe kan dit in hemelsnaam? Ineens moet het en dan scoren ze beiden zoveel. Wat een luie donders zijn het dan eigenlijk. Nu winnen ineens niet meer voldoende is, schieten ze er ineens meer in.

Mijn werk is meer topsport dan dit. Daar nemen ze nog geen genoegen met een 9,5, alleen een 10 is voldoende. De meeste wedstrijden van de topclubs zijn net een 5,5, met uitzondering een 7 en zo ongeveer alleen als het echt moet een 10. Ze moeten eigenlijk altijd voor die 10 gaan.

Tja, ergens is het ook niks nieuws. Het zijn momenten dat het 'echt moet gebeuren' dat meeste teams (en spelers) boven zichzelf uitsteken. Ik geloof dat er in het verleden genoeg studies waren die, in tegenstelling tot wat je zou verwachten, menen dat atleten over het algemeen beter presteren onder druk. Zo af en toe gas terugnemen met als bedoeling de kans op blessures reduceren is ook wel prima, af en toe krijgen spelers ook deze instructie mee van de staf. Overigens maakte Cambuur het PSV wel erg eenvoudig, het verdedigen en keeperswerk leek net op een circus-act nope.gif Nou is het Eredivisie niet van een hoog niveau, maar ben blij dat we die volgend seizoen niet meer zien terugkeren.

Mij maakt het niet veel uit welk van de twee jaar na jaar kampioen van Nederland wordt, maar het zou wel leuk (en belangrijk) zijn als Ajax volgend seizoen net zoals PSV weet te overwinteren in de CL. En laat PSV ook maar meteen door de play-offs komen, want die coëfficiënten zijn keihard nodig willen we de tweede ticket voor CL-voetbal behouden.

Had vandaag wel weer geluk met een blessuretijdsdoelpunt:

Betje.png

hypocrite.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Bizar hoe de Superboeren, die eigenlijk helemaal niks ermee opschoten, Ajax van een kampioenschap houdt. Echt bijzonder knap!

Mijn felicitaties aan de PSV-supporters.

Ook al kan het me weinig schelen wie er kampioen is geworden, is het ergens ook wel leuk voor mij omdat ik in Eindhoven studeer, zal een leuke week worden met meer bier en meer gefeest icon_mrgreen.gif

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Ajax verprutst het toch nog wel tegen een ploeg als De Graafschap, dus no worries voor de PSV-fans.

Iemand die mij nog wil inhuren als Toto-voorspeller voor volgend seizoen?

Play-offs Europees voetbal:

Donderdag 12 mei

Wedstrijd A1, 20.45 uur

PEC Zwolle - FC Utrecht

Wedstrijd B1, 18.30 uur

FC Groningen - Heracles Almelo

Zondag 15 mei

Return Wedstrijd A2, 14.30 uur

FC Utrecht - PEC Zwolle

Return Wedstsrijd B2, 12.30 uur

Heracles Almelo - FC Groningen

Link to comment
Delen op andere websites

Speechless.

Ja, inderdaad. Felicitaties aan PSV. Verdorie baal er wel van dat mijn cluppie geen kampioen is geworden.

Had liever gezien dat Ajax kampioen werd en PSV tweede, want in de CL zou PSV natuurlijk makkelijk de voorrondes doorkomen en wij er vaak wel snel uit zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Trouwens, die Feyenoord supporters waren gisteren echt blij toen De Graafschap die 1-1 maakte, want ze gingen met ze alle juichen en in De Kuip.

Verder ook Helemaal niks, helemaal niks, helemaal niks in Amsterdam gaan staan zingen. :ch:

Haat naar Ajax of zoals hun ons noemen 020 is wel erg groot zeg.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...