Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hallo iedereen, ik heb een community op xbox one waarmee wij games spelen zoals, GTA V, Forza Horizon 2... Etc. Maar wij zoeken nog serieuze mensen voor onze roleplay server in GTA V lijkt je dit leuk neem dan contact op met mij op de Xbox one. Mijn Gamertag is ( i LightRain i ) ook hebben wij een website ( gratis website ) en dat is www.gta5reallife.jouwweb.nl

• Replies 33
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• BrianKoopmans

5

• Sympppyyy

3

• SneakyNieky

2

• Stanleydrop

2

Posted

Ik wil wel meedoen...

Maar ik heb wel een beetje een piepstem.... Erg?

Posted

Super_senne ik zou het leuk vinden als je mee doet... Voeg me toe op de Xbox One: i LightRain i

• 3 years later...
Posted

Ik zou het echt heel erg leuk vinden om mee te doen en wil écht het aller liefst politie zijn en ik ben 11

• 2 months later...
Posted
Op 26-7-2015 om 12:06, Lightrain zei:

Hallo iedereen, ik heb een community op xbox one waarmee wij games spelen zoals, GTA V, Forza Horizon 2... Etc. Maar wij zoeken nog serieuze mensen voor onze roleplay server in GTA V lijkt je dit leuk neem dan contact op met mij op de Xbox one. Mijn Gamertag is ( i LightRain i ) ook hebben wij een website ( gratis website ) en dat is www.gta5reallife.jouwweb.nl

Ik zou graag meedoen mij gamertag is ronin n1234

• 1 month later...
Posted

Hoi mag ik ook meedoen wil heb rare microfoon die als kei hoog doorgeeft

• 2 months later...
Posted

Ik heb jullie zojuist een bericht gestuurd op Xbox, ik zou heel graag er bij in willen komen. Ik gedraag mij altijd heel serieus in GTA 5 Online, heb (bijna) nooit accidenten. Alvast bedankt,

OakDrop87199968

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
Posted

Hallo ik ben een Xbox player ik ben heel serieus in gta roleplay maar ik wou een keer kijken in de Nederlandse roleplay dus als iemand een keer mij wil uitnodigen zal dit fijn zijn. Met vriendelijke groet Sympppyyy

Posted
Zojuist, Sympppyyy zei:

Hallo ik ben een Xbox player ik ben heel serieus in gta roleplay maar ik wou een keer kijken in de Nederlandse roleplay dus als iemand een keer mij wil uitnodigen zal dit fijn zijn. Met vriendelijke groet Sympppyyy

Mijn XboxTag : Traceboaz 

Posted
1 uur geleden, THUMUSS zei:

ik zou graag willen mee doen gamertag:THUMUSS kon je niet vinden op xbox

Je moet Lightrain intypen