Jump to content

achter komen welke txd


ivanarmilis

Recommended Posts

Over welke GTA hebben we het hier? In San Andreas is het voor zover ik weet in ieder geval niet mogelijk omdat de tekst niet op de texture staat maar door het spel zelf op die plek wordt neergepoot; als het bord verwijderd wordt dan blijft de tekst in de lucht zweven.

Link to comment
Delen op andere websites

Over welke GTA hebben we het hier? In San Andreas is het voor zover ik weet in ieder geval niet mogelijk omdat de tekst niet op de texture staat maar door het spel zelf op die plek wordt neergepoot; als het bord verwijderd wordt dan blijft de tekst in de lucht zweven.

Oh sorry, ik bedoel in gta san andreas, ik wil dus zegmaar de text vervangen in photoshop met behulp van txdworkshop. Ik kan de .txd bestanden niet vinden in txd. Ik neem aan dat deze in gta3.img zitten? :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, maar zoals ik al zei kan je de tekst niet aanpassen omdat deze nu eenmaal niet op de textuur staat. Het is mogelijk dat de tekst geregeld wordt door de GXT bestanden (die alle stukjes taal bevatten), maar dat weet ik niet zeker. In ieder geval, om een TXD op te zoeken gebruik ik MEd v0.32.

nOykc5N.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...