Jump to content

3L1077

Recommended Posts

Dag jongens,

De laatste tijd bezig geweest met een projectje, waar best wel wat tijd in is gekropen. Ik had gedacht dat ik er nog aan zou werken, maar eigenlijk was ik weken geleden al klaar. Tijd om te delen dus... :puh:

Jullie kennen misschien het Himeji kasteel, in Japan. Deze foto heb ik dan ook gebruikt als basis. Het eindproduct bevat 113 lagen, en er is ongeveer 7-8 ingekropen, zou ik zeggen. (Moeilijk om in te schatten) Ik ben geen pro in manips, maar oefening baart kunst, dusja... Here it is :D

2sIvfsY.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, tof man! Wat me meteen opviel zijn de verschillend gekleurde daken, dat heb je echt heel goed gedaan. Geeft gelijk iets sprookjesachtigs aan het kasteel. De lucht heb je ook een heel andere vibe meegegeven. Een beetje onheilspellend, maar dat maakt het kasteel des te indrukwekkender. Ik vind de vogel met de Snickers ook briljant, al snap ik de clou niet helemaal, haha. Het enige dat ik minder geslaagd vind, is de tekst. Deze is zeker niet lelijk, maar het haalt voor mijn gevoel een beetje de eenheid uit het design.

Voor iemand die 'geen pro is in manips', heb je dit toch erg netjes gedaan, hoor. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, echt super mooi gemaakt. Indrukwekkend dat je van zo'n plaatje dit kan maken. Ik weet niet echt wat voor style dit is en heb daar ook weinig verstand van, maar ik vind het wel jammer dat je het door de Snickers en dat extreem grote nest nogal onrealistisch maakt.

Bewerkt: door Crazy-Ghost
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...