Jump to content

Films maken als game


KoningJesper

Recommended Posts

Meteen toen de R* Editor uit was, was ik enthousiast. Ik hou van games en van films (maken). Ik begin steeds meer filmpjes en tutorials te kijken en ik vind het geweldig en kan ook niet wachten totdat het uitkomt voor de consoles. Nu zat ik te denken, na een tijdje geleden een post van Danger Dog Guy te hebben gelezen (kan m niet meer vinden :( ) ben ik hier over gaan nadenken over een game/engineering volledig gericht op films/pjes te maken. Zoiets ben ik nooit echt tegen gekomrn. Natuurlijk zijn er pogingen geweest zoals The Movies maar geen Een is echecht gelukt. Ik heb het meer over een game met (realistische) graphichs als GTA 5 en heel veel mals, personages, auto's en kledingopties. Maps van de maan tot aan een sprookjesachtig kasteel en van een labratorium tot aan een middeleeuwse stad. Personages van een ridder tot een voetballer en van een agent tot een stuntman. Heel veel opties om acteurs toe te voegen en die uitgebreide eigenschappen toe te voegen. Special effect van explosies tot gaswolken en van tsunamis tot aardbevingen. En vooral heel uitgebreide tools en editie options. Nog uitgebreider dan die van GTA.

Wat denken jullie hiervan? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...