Jump to content

Freemode spelers volgen, wapens kwijt...


motsinator

Recommended Posts

Kheb 2 vraagjes:

1... in je appartement kijk je naar TV en kan je de spelers in je sessie volgen op je beeld... bij sommige spelers kan dat niet, dan staat er een kruis door het camera-oog. Hoe kan je dit aan/uit zetten?

2... plots, zo ineens, ben ik mn baseballbat, nightstick, golfclub kwijt... enkel mn bokskneukels en mes heb ik nog over. Hoe kan dit? En hoe krijg ik ze terug?

grtz motsinator

Link to comment
Delen op andere websites

1... in je appartement kijk je naar TV en kan je de spelers in je sessie volgen op je beeld... bij sommige spelers kan dat niet, dan staat er een kruis door het camera-oog. Hoe kan je dit aan/uit zetten?

Zij hebben dan Spectaten uitgezet. Druk op ESC, Start of Options (idk welke console je gebruikt) en ga dan naar Online. Selecteer daar Options en daar staat het tussen.

2... plots, zo ineens, ben ik mn baseballbat, nightstick, golfclub kwijt... enkel mn bokskneukels en mes heb ik nog over. Hoe kan dit? En hoe krijg ik ze terug?

Dit zijn wapens welke je niet bij Ammunation kunt halen, en die verdwijnen daarom ook random uit je inventory. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

1... in je appartement kijk je naar TV en kan je de spelers in je sessie volgen op je beeld... bij sommige spelers kan dat niet, dan staat er een kruis door het camera-oog. Hoe kan je dit aan/uit zetten?

Zij hebben dan Spectaten uitgezet. Druk op ESC, Start of Options (idk welke console je gebruikt) en ga dan naar Online. Selecteer daar Options en daar staat het tussen.

2... plots, zo ineens, ben ik mn baseballbat, nightstick, golfclub kwijt... enkel mn bokskneukels en mes heb ik nog over. Hoe kan dit? En hoe krijg ik ze terug?

Dit zijn wapens welke je niet bij Ammunation kunt halen, en die verdwijnen daarom ook random uit je inventory. ;)

bij mij blijven ze anders altijd
Link to comment
Delen op andere websites

2... plots, zo ineens, ben ik mn baseballbat, nightstick, golfclub kwijt... enkel mn bokskneukels en mes heb ik nog over. Hoe kan dit? En hoe krijg ik ze terug?

Heb hier eerder over gehoord, heb je toevallig deathmatches gespeeld met bijvoorbeeld knife-only of iets dergelijks? Het zal vast weer zo'n rotbug zijn.

Hoe je ze terugkrijgt?

Baseball bat: Lamar missie: Where's credit due, Simeon missie: El Burro Heists, Cypress Flats LTS (inclusief koevoet)

Golfclub: Deze kan je krijgen door een golfer te zoeken bij de golfclub en je gun op hem te richten zodat hij zijn club laat vallen.

Nightstick: Verkrijgbaar bij de Ammu-Nation.

Link to comment
Delen op andere websites

2... plots, zo ineens, ben ik mn baseballbat, nightstick, golfclub kwijt... enkel mn bokskneukels en mes heb ik nog over. Hoe kan dit? En hoe krijg ik ze terug?

Heb hier eerder over gehoord, heb je toevallig deathmatches gespeeld met bijvoorbeeld knife-only of iets dergelijks? Het zal vast weer zo'n rotbug zijn.

Hoe je ze terugkrijgt?

Baseball bat: Lamar missie: Where's credit due, Simeon missie: El Burro Heists, Cypress Flats LTS (inclusief koevoet)

Golfclub: Deze kan je krijgen door een golfer te zoeken bij de golfclub en je gun op hem te richten zodat hij zijn club laat vallen.

Nightstick: Verkrijgbaar bij de Ammu-Nation.

idd... ik heb een eigen lts waarbij het ene team als forced weapon een mes heeft... zou het hieraan liggen... als ik dan volgende x terug mn baseball bat ea terugheb, raak ik die wellicht opnieuw kwijt... omg
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...