Jump to content

Clash of Clans


glennovic

Recommended Posts

Clash of Clans

Ontwikkelaar: Supercell

Uitgever: Supercell

Genre: Simulatie

Platforms: iOS, Android, Windows Phone

Aantal spelers: 1, al zijn er MP clans waarin je mensen hun basis kunt bezoeken en aanvallen etc.

Release: 2 augustus 2012

Demo: Het is free to play/pay to win.

Website: clashofclans.com

Iemand bekend met dit spel?

Had er net een hele uitleg over getypt maar die is nu weg aangezien ik backspace drukte terwijl het tekstvak niet geselecteerd was.

nosmile.gif

Hier een korte uitleg voor geïnteresseerden.

Clash of Clans is een populair iOS/Android app ontwikkeld door Supercell. Clash of Clans is een strategie spel waarbij spelers hun eigen dorp bouwen, vijandelijke dorpen aanvallen, steeds sterkere troepen trainen, een steeds sterkere verdediging opbouwen, enzovoort. Spelers kunnen ook met elkaar samenwerken in een clan. Met deze clan kunnen ze een oorlog beginnen met een andere clan in clanoorlogen. Clash of Clans is gratis te downloaden en te spelen, maar er kunnen wel edelstenen worden gekocht voor echt geld in de vorm van in-app aankopen. Clash of Clans is echter ook open voor mensen die besluiten geen geld uit te geven. Clash of Clans is gratis te downloaden in de Itunes App Store sinds 2 augustus 2012 en op de Google Play Store sinds 8 oktober 2013.

Bron: http://nl.clashofcla...h_of_Clans_Wiki

Hier een filmpje.

Voor de spelers die ervaring hebben met dit spel, zou iemand met mij samen een clan op willen richten?

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het maar een levenloos spel nosmile.gif

+Nutteloos. Je kan er niets van leren en je oog hand coördinatie word er niet beter op. nosmile.gif En je bankrekening trouwens ook niet, if you know what I mean.

Btw, gooi dit lijstje eens in de OP aub. puh2.gif

Clash of Clans

Ontwikkelaar: Supercell

Uitgever: Supercell

Genre: Simulatie

Platforms: iOS, Android, Windows Phone

Aantal spelers: 1, al zijn er MP clans waarin je mensen hun basis kunt bezoeken en aanvallen etc.

Release: 2 augustus 2012

Demo: Het is free to play/pay to win.

Website: clashofclans.com

>>> Door Visser23: Thanks! Toegevoegd aan hoofdpost.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Ik vind het maar een levenloos spel :{
En waarom dan? Zelf vind ik het samen met Real Racing 3 de beste games die er ooit verschenen zijn voor smartphones. In tegenstelling tot veel spellen met dit concept, is dit niet alleen de grondlegger, het is ook nog eens ultra-gebalanceerd. Het spel is niet gemaakt om in een maandje of twee klaar mee te zijn, het is allemaal een jarenplan. Misschien dat je daarom levenloos kan vinden, ik vind het juist bijzonder. Ik begon hiermee in mijn examenjaar, waar we met 5-6 clashers samen in de klas even de tijd er voor namen om aan te vallen. Dit alles via onze schoolclan wat met ruim 30 man was gevuld :7 Tijd geleden heb ik het spel weer aan de kant gezet, maar nu ik ruim 2 uur per dag met de trein reis, gebruik ik die tijd toch regelmatig om weer eventjes te spelen. Ik vind het grappig hoe dit spel echt een gigantisch publiek trekt, zelfs zakenlui in BOSS pakken doden hiermee de tijd.
Voor de spelers die ervaring hebben met dit spel, zou iemand met mij samen een clan op willenn paar b richten?
Ik heb heel wat ervaring, maar een clan starten is echt een hoofdpijn waar je niks van wilt weten.Hier is mijn dorp:

29o4vhv.png

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Helemaal niemand die dit speelt? Een van de meest succesvolle mobiele games, zo niet de succesvolste.

Van de week was een grote update, nieuwe Town Hall onder andere. Maar het schildsysteem is geruïneerd helaas.

Grappig om mijn dorp van 3 maanden terug te zien, heb amper voortgang geboekt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel helemaal niks meer mobiel, ik heb vroeger wel zo'n soort game gespeelt maar ik ben tegenwoordig echt helemaal klaar met die mobiele geldklopperij.

Jammer, ook op het mobiele platform zijn er talloze vermakelijke spelletjes en ikzelf ben eerlijk gezegd met geen enkel spel bekend waar micro-transacties een must zijn om verder te komen. Natuurlijk, het versnelt het proces allemaal wel, maar elk spel is gemaakt om met een dosis geduld net zo ver te komen.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...