Jump to content

Heist kwijt


Soppyscroll

Recommended Posts

He, dit is een beetje een raar voorval hè... Het enige wat ik kan bedenken is dat het op de dag dat je begon een van R* vreselijke serverdagen was en je je vooruitgang bent verloren diezelfde dag. Kan je herinneren dat je later nog wel gewoon verder kon waar je was gebleven? Het is niet zo dat je na een lange periode opnieuw moet beginnen of iets dergelijks, ik zelf heb ook 3 maanden geleden de Prison Break gestart en nog steeds staat die heist ready in mijn kamer om mee verder te gaan.

De Heists update is wel erg leuk, maar totaal niet haarfijn uitgewerkt. Behalve matchmakingproblemen aan de lopende band, zijn er op internet genoeg die klagen over het verliezen van hun vooruitgang, net aangeschafte voertuigen of geen bonusses uitbetaald krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

He, dit is een beetje een raar voorval hè... Het enige wat ik kan bedenken is dat het op de dag dat je begon een van R* vreselijke serverdagen was en je je vooruitgang bent verloren diezelfde dag. Kan je herinneren dat je later nog wel gewoon verder kon waar je was gebleven? Het is niet zo dat je na een lange periode opnieuw moet beginnen of iets dergelijks, ik zelf heb ook 3 maanden geleden de Prison Break gestart en nog steeds staat die heist ready in mijn kamer om mee verder te gaan.

De Heists update is wel erg leuk, maar totaal niet haarfijn uitgewerkt. Behalve matchmakingproblemen aan de lopende band, zijn er op internet genoeg die klagen over het verliezen van hun vooruitgang, net aangeschafte voertuigen of geen bonusses uitbetaald krijgen.

Op welk manier vind jij dan de heist terug?

Link to comment
Delen op andere websites

ben je missien in de tussen tijd lid geweest van een heist. want dan moet je volgens mij ook opnieuw beginnen met je heist

Ja, zoiets heb ik vaker gehoord, maar omdat ik nooit een heist host, kan ik het niet bevestigen. Maar Soppy is verplicht om nogmaals de set-upkosten te betalen en ik weet zeker dat dat niet normaal is.

Op welk manier vind jij dan de heist terug?

Als je in je appartement bent, heb je daar je heist room. Daar kan je normaliter verder met je heist.
Link to comment
Delen op andere websites

ben je missien in de tussen tijd lid geweest van een heist. want dan moet je volgens mij ook opnieuw beginnen met je heist

Ja, zoiets heb ik vaker gehoord, maar omdat ik nooit een heist host, kan ik het niet bevestigen. Maar Soppy is verplicht om nogmaals de set-upkosten te betalen en ik weet zeker dat dat niet normaal is.

als je als member een heist speelt als je als host een heist open hebt staan is het normaal dat je de setup kosten weer moet betalen. je moet namelijk je heist annuleren.

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, als je halverwege de heist als host ff stopt en je joined een heist als member dan blijft jouw heist gewoon staan en kun je verder wanneer je dat wil.

De heist stopt alleen als je lester belt om de heist te cancellen.

Maar misschien dat er ergens wat mis is gegaan of dat de servers down waren op het moment dat hij hem op had moeten slaan.

Helaas zitten er nog wel meer foutjes in die na 3 jaar nog steeds niet gerepareerd zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...