Jump to content

Hoeveel games heb jij voor console en PC?


ole23

Recommended Posts

De titel zeg het eigenlijk al hoeveel games heb jij voor zowel voor de consol als voor de PC.

En ja de gedownloade games tellen ook mee.

Ik heb ongeveer 30 games voor de ps3 en een stuk of 50 games voor de PC.

Dus ik ben best wel benieuwd hoeveel jullie hebben.

Je mag best een paar titels noemen maar het is niet verplicht maar het is misschien wel leuk om te weten wat voor games jullie thuis hebben mocht iemand nog een leuke titel zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

De titel zeg het eigenlijk al hoeveel games heb jij voor zowel voor de consol als voor de PC.

Dit suggereert dat je wil weten hoeveel games je voor de PC hebt die je ook voor een console hebt. En dan is NicolaB de enige die correct antwoordt.

Ikzelf heb slechts een drietal games dubbel; GTA III voor de PC en PS3(download), GTA VC voor de PC en PS3(download) en GTA SA voor de PC en Xbox 360(download). Maar ik ben dan ook een echte consolegamer, heb amper games voor de PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Tot zover ik weet is Minecraft de enigste game die ik dubbel heb. Ik heb 'm zowel voor de PS3 als voor de PC. Ik snap ook niet geheel wat het nut is om games meerdere malen in bezit te hebben, maar dat terzijde.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...