Jump to content

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    136

  • 3L1077

    135

  • NickOwnage

    97

  • Dexist

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

FtZjlPh.png

Het duurde even voor ik kon meedoen aan het spel waardoor ik al een hoop informatie had gemist. Mede door dit en in een poging om een idee te krijgen van elke deelnemer zijn/haar intentie heb ik enkele rare berichten op de klaagmuur gezet. De reden hierachter was simpelweg om te kijken welke reactie eruit zou komen. Helaas werd ik geluncht voor ik volledige zekerheid kon krijgen. Dit waren m'n berichten:

"Jullie hebben grootse dromen maar kunnen jullie ze ook daadwerkelijk vertrouwen?"

"Vergeet de inactieve deelnemers niet. Minstens één van hen is een wolf."

"Woef woef super_senne."

(Burger)

mPzMzNp.png

Na de voorgaande editie van WvW denk je een beetje te weten hoe je moet spelen om verder te komen in het spel. Tenminste, dat denk je, want vanaf het begin van deze editie was er wederom geen touw aan vast te knopen. Pas na een dag of vier, vijf kwamen de wolven duidelijker naar voren, maar ja, dan moet je er natuurlijk niet op de vierde dag uit worden geschoten (letterlijk). Desalniettemin was deze derde editie weer een mooie contest om aan mee te hebben gedaan, bedankt aan alle deelnemers voor hun spel en natuurlijk aan de organisatie voor het vlekkeloze verloop!

(Goochelaar)

nhLGpnV.png



Ik vond het een super leuk contest. Ik heb volgens mij met alle edities meegedaan en elke keer was het een groot succes. Ik had niet echt een tactiek. Ik was meer inactief. Ook had ik aan niemand mijn rol verteld, zo hoort dat gewoon niet vind ik. Maar goed dat is mijn mening. In het vervolg zou ik meer actief zijn denk ik. En ik doe zeker weer mee aan de volgende editie.

(Jager)

jRKsZsu.png

Wat een leuke editie :) ik ben veel verdacht... Dat kwam een beetje omdat ik veel van stem veranderde en makkelijk overtehalen was (in het begin) daaran ging toch meer mijn eigen weg met goede gevolgen...

Ik ging dood door de wolven en in het vervolg ga ik de heletijd mijn eigen weg varen...

(Burger)

3wRUPJ3.png

Ik vond het een erg leuke editie. De eerste dag had ik het al zover gekregen dat de wolven me wilden lunchen, maar het feit dat het engeltje mij gered heeft, heeft denk ik een grote invloed op het spel gehad. Ik kon ook maar niet begrijpen waarom ik keer op keer bleef overleven, aangezien ik zo'n waterdichte, tactische positie in het spel had. En dat maakte het ook leuk. Met 1000 posts mag Crazy-Ghost absoluut terugkijken naar een geslaagde editie!

(Cupido)

SjN3LCc.png

Ik vind het omzich een tof spel, anders zou ik niet meedoen. Mijn tactiek was gewoon drukzetten om mensen die in mijn ogen verdacht waren, verder had ik voor ogen dat actief zou zijn. Kennelijk word dat gezien als verdacht gedrag, dus ja dan wordt je gelyncht. Dan komen ze er niet veel later achter dat die gene toch gelijk had, in vervolg zou ik exact hetzelfde spelen, want ja zo speel ik eenmaal

(Burger)

0T4CiUq.png

Mijn verhaal is eigenlijk al grotendeels gepost. In het begin was ik vrij zelfstandig en volgde ik maar wat de meesten deden. Op gegeven moment begon ik contact te zoeken met Bierbuikje, hij leek mij betrouwbaar. Hij was tenslotte de burgemeester... Al gauw wist hij mijn rang. De dag nadat Thunderduck dood ging zag ik in dat het een beslissende dag kon worden en gebruik kon maken van mijn krachten door mijn elixer in te zetten door iemand te vermoorden. Ik zelf had .Phoenix al een beetje in gedachten, maar Bierbuikje was hier ook voor. Echter bleek .Phoenix onschuldig te zijn. Er ging alleen nog geen belletje rinkelen dat ik met een wolf had te maken. Die mij ondertussen gebruikte om mijn krachten te verspillen. Toen het erop leek dacht ik dat ik mijn speel partner ging kwijt raken, ene kant was dat beter omdat hij mij voor zat te liegen. Ook was Bierbuikje op de hoogte van het geval dat ik door de goochelaar en de nieuwe cupido een stelletje ben geworden met TekaLoca. Toch wel raar dat ik daardoor niet vermoord bent als de wolven het wisten... toen bedacht ik mij opeens dat TekaLoca wel een wolf moest zijn. Dat had ik 'helaas' al in het topic gemeld toen TekaLoca bij mij kwam om de strijd aan te gaan dat we als stelletje konden winnen. Daar was ik overigens niet op de hoogte van, ik dacht dat ik verdoemd was door met een wolf een relatie te hebben en dus wel dood moest in het spel. Uiteindelijk hebben TekaLoca en ik nog geprobeerd om te winnen, als dat gaat gelukt is of niet kan ik niet zeggen. Op moment van schrijven is de contest nog niet afgelopen. Het was in ieder geval heel leuk en vooral ook spannend, ik kijk uit naar een volgend deel! :)

(Heks)

GCvi3D0.png

Het was weer een mooie editie en als Kai geen roet in het eten had gegooid op de eerste dag hadden we gewoon dik gewonnen. :puh:

(Wolf)

JQmq1lf.png

Ik heb het spel misschien als een van de slechtsten gespeeld, vooral in het begin. Ik had zogeheten "trust issues" met bijna iedereen. Eli werd eruit gegooid, maar ik had altijd het idee of dat een list van de wolven was. Bleek uiteindelijk niet zo te zijn.

Sinds het stemmen op BB zat ik vaker in de goede richting. Aan het eind een kort bondgenootschapje gesloten met Sabine, Senne en Bas. Dat waren de 3 die ik wel kon vertrouwen en die ook mij aardig vertrouwde. In het begin had ik een paar gekke uitschieters vooral AXIO was daar een van. Hij vertrouwde mij niet, maar hij heeft me nooit kunnen zien. Ik stemde op hem en 's avonds werd hij opgegeten. Juist omdat TD ook op hem had gestemd (slimme zet), kreeg ik het idee of niemand mij meer vertrouwde. Ik probeerde altijd de richter van me af te houden, dat is aardig gelukt. :)

(Burger)

yFnu5W6.png

Leuk spel dit keer, heb weer genoten! De goochelaar was een leuke en bijzondere toevoeging! ( Behalve dan dat mijn geweer werd afgepakt, vlak voor een belangrijke nacht :( ) Ook de wolf in schaapskleren was, ook mede dankzij onze ziener, een erg grappige rol. Ik geloofde nog lang(en velen met mij) in het vertrouwen van Narukami(vuile wolf!) Van mij mogen deze rollen weer terug komen in de volgende rondes :)

Wel zou ik het fijn vinden als er meer regels worden toegepast op de klaagmuur, dit was nu echt een zootje ongeregeld. Misschien een maximum aan aantal klachten stellen per dag; een echt bord raakt ook vol op den duur :7. Of een maximum per persoon oid.

Maar al met al een top editie, ik schrijf me bij deze al weer in voor de volgende.

(Jager)

SBW3Snt.png

Hey, contest was erg leuk om aan mee te doen en ondanks dat ik er na twee dagen al uit lag, ben ik het toch blijven volgen. Voor mij was het allemaal nog wel een beetje vaag in het begin en omdat ik niks liet horen, op een sublieme boodschap na waarin ik eigenlijk liet weten dat ik bij 'de goede' hoorde, lag ik er dan ook te snel uit. Tactisch wist ik ook nog niet hoe ik het moest brengen en wat verstandig was om wel en niet te zeggen in het speltopic. Als ik er 1 dag langer in had gezeten, had ik van superveel waarde kunnen zijn voor de burgers geloof ik zelf ^_^ Ik had bijvoorbeeld na 1 dag al onomstootbaar bewijs (voor mezelf althans) dat ThunderDuck een wolf was. Volgende keer doe ik absoluut mee en zal ik i.t.t. deze keer veel meer mijn kijk op de zaak laten blijken. Ik vind het organisatiewerk erg netjes gedaan! :tu::klap:

FFF

(Dorpsoudste)

Ik ben eigenlijk ook nog benieuwd naar jullie mening over de klaagmuur.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het leuk om volgend potje het tegenovergestelde van de wolf in schaapskleren dus dat de ziener imand bekijkt en ziet dat het een wolf is maar dat het eigenlijk een burger is?

De officiële rol is dat je hem bij de Lynch de wolf in schaapskleren ook ziet als burger. Verder moet je niet zeggen hoeveel wolven er nog inzitten. De volgende keer zou het tof zijn als je een rechter en de Moederwolf er in doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weer eigenlijk nog steeds niet wAt de wolf in schaapskleren inhoud.

Als de ziener(in ons geval axio) iemand bekijkt met deze rol ziet hij hem als "burger" terwijl hij dus eigenlijk gewoon een vuile wolf is. Voor de rest is hij en blijft hij een normale wolf en kan jij net zo doen al alle andere wolven. Alleen ziet de ziener niet dat het een wolf is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weer eigenlijk nog steeds niet wAt de wolf in schaapskleren inhoud.

Als de ziener(in ons geval axio) iemand bekijkt met deze rol ziet hij hem als "burger" terwijl hij dus eigenlijk gewoon een vuile wolf is. Voor de rest is hij en blijft hij een normale wolf en kan jij net zo doen al alle andere wolven. Alleen ziet de ziener niet dat het een wolf is.

Ah oke.nu snap ik het. Bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...