Jump to content

The Coca Cola Company - Posters


3L1077

Recommended Posts

Hey, ik heb een reactie gemaakt op je posters van Coca Cola. Doei.

Ziet er erg vet uit! :tu: Ik denk alleen wel dat de versies per merk qua stijl teveel op elkaar lijken. Zo lijkt het meer op een lijn binnen Cola, terwijl het wel gewoon verschillende merken zijn. (Al komen ze wel van hetzelfe overkoepelende bedrijf. (?) )

Link to comment
Delen op andere websites

Het ziet er op het eerste gezicht echt supervet uit! Echter, wanneer je alleen de fles van Coca Cola en Coca Cola Zero ziet, is het niet direct duidelijk dat het over CC gaat. Het is dat het logo erbij staat, maar anders zou ik het echt niet weten. Dat was bij Sprite en Fanta wel anders. Het geeft meteen aan dat het over die twee gaat doordat de kleuren zijn gebruikt. Rood en zwart zijn in mijn ogen wat andere kleuren en laten niet duidelijk merken over wat voor merk het nou precies gaat. Tuurlijk, je kan geen andere kleuren gaan gebruiken voor de designs, maar toch wou ik het eventjes opmerken.

De vormen heb je overigens prachtig gedaan. Echter, bij Fanta en Sprite lijken de zijkanten van de flessen gewoon kaarsrecht, terwijl dit met die van Coca Cola niet zo zijn. Heb je dit bewust gedaan? Ik vind de flesjes van Coca Cola en Zero mooier gezien de vormen die erin zitten.

Maargoed, voor de rest; prima designs! Mooie kleuren gebruikt en de overloop van kleuren binnen de designs vind ik ook fantastisch. Ik vraag me wel af met wat voor effect je dit allemaal hebt gecreëerd, want ik kan me niet voorstellen dat dit alleen een brush is? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De vormen heb je overigens prachtig gedaan. Echter, bij Fanta en Sprite lijken de zijkanten van de flessen gewoon kaarsrecht, terwijl dit met die van Coca Cola niet zo zijn. Heb je dit bewust gedaan? Ik vind de flesjes van Coca Cola en Zero mooier gezien de vormen die erin zitten.

Zo te zien heeft die gewoon de vormen van het originele Coca Cola flesje gebruikt, waardoor ik ze overigens zonder logo wel zou kunnen herkennen:

chronology10.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...