Jump to content
Joriz

Rockstar Editor komt in september naar Xbox One en PlayStation 4!


gallery_1_5_20863.jpg

Rockstar Editor waarmee je zelf je eigen filmpjes kan maken in GTA5 komt in september naar PlayStation 4 en Xbox One. Met de release van de PC-versie van Grand Theft Auto V was de Rockstar Editor exclusief toegevoegd aan de PC versie. Rockstar Games zag snel het succes in van deze super GTA5 videomaker, dus kondigde ze afgelopen mei aan dat een aangepaste versie van de editor deze zomer ook naar de PlayStation 4 en Xbox One zou komen.

Zoals altijd duren dingen bij Rockstar Games altijd langer. Dit omdat ze perfectionisten zijn en een goed product willen afleveren voor de gamers. Vandaag heeft Rockstar Games gelukkig aangekondigd dat de editor in september naar de 'next-gen' consoles komt. smile3.gif

Hierbij zullen meteen ook nieuwe functies naar zowel de consoleversies als de PC versie komen wat de editor nog beter en uitgebreider maakt!

Nieuwe functies:

Omgevingsgeluid en geluidseffecten:
Je kan zelf omgevingsgeluiden, sfeergeluiden en geluidseffecten toevoegen vanuit een
library
om je filmpje meer tot leven te brengen.

Snapmatic integratie:
Je kan elk beeldje exporteren van je film als Snapmatic zodat je nu echt de ideale foto's kan maken vanuit elke hoek.

Director Mode Updates:
Een vergrote minimap om snel geselecteerde locaties te kiezen en de optie om tijd en dag instellingen te bevriezen. Tevens kan je boten en vliegtuigen
spawnen
.

Copy and Paste Marker Properties:
Makkelijk kopiëren en plakken van audio-instellingen naar een andere cflip zodat je nog sneller kan video bewerken.

Nieuwe lettertype:
Er zullen drie keer zoveel lettertypes in diverse stijlen komen voor het toevoegen van titels en aftiteling.

gallery_1_5_96006.jpg

Het toevoegen van omgevingsgeluiden is vanaf september mogelijk

Introductiefilmpje van de Rockstar Editor voor PC

Kortom er komt een hoop mooie nieuwe functionaliteit aan voor Xbox One, Playstation 4 en PC. Helaas dus niet voor Xbox 360 en Playstation 3 aangezien deze consoles het helaas niet aan kunnen.

Blijf GTAGames.nl in de gaten houden voor meer informatie over deze update, de komende weken zullen namelijk nog meer details bekend worden gemaakt! Daarnaast zijn er nog andere updates voor GTA Online en GTA5 onderweg waaronder uitbreidingen van de freemode van GTA Online, hopelijk horen we hier binnenkort meer over! puh2.gif

Bron: Rockstar Newswire

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik vind het helemaal top van Rockstar Games dat het naar de PS4 en Xbox One komt. Ben vooral benieuwd naar die Director Mode. Heb de pc-versie al in werking gezien uiteraard, en wat mij betreft is het een coole toevoeging voor de consoles. Can't wait! :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tja, wat moet ik hier van vinden.... Het is zeker leuk voor de PS4 & Xbox One-gebruikers, aan de andere kant vind ik het zeer sneu voor het publiek die o.a. op oudere consoles spelen (waaronder PS3 & Xbox 360, voor de mensen die het nog niet wisten). Hier redeneer ik mee dat R* een gedeelte van hun publiek in de steek had gelaten. Misschien konden ze wel een initiatief verzinnen voor de oudere consoles, want dit is gewoonweg sneu...

Bewerkt: door .PhoeniX.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Tja, wat moet ik hier van vinden.... Het is zeker leuk voor de PS4 & Xbox One-gebruikers, aan de andere kant vind ik het zeer sneu voor het publiek die o.a. op oudere consoles spelen (waaronder PS3 & Xbox 360, voor de mensen die het nog niet wisten). Hier redeneer mee dat R* een gedeelte van hun publiek in de steek had gelaten. Misschien konden ze wel een initiatief verzinnen voor de oudere consoles, want dit is gewoonweg sneu...

Wat bij mij het eerste in me opkomt, is dat de PlayStation 3 en Xbox 360 niet over de nodige hardware beschikken. GTA V draait er nog prima op, maar met een complete video editor ga je gewoon teveel van de hardware vragen. Ook met een minder geavanceerde variant hiervan trouwens. Zelfs als het wel zou werken, dan is de kans groot dat het erg sloom is. En dat zou een slechte gebruikservaring opleveren. Dat wil je niet hebben, dus waarschijnlijk besloot Rockstar Games het daarom alleen voor de consoles uit te gaan brengen die het zonder twijfel aan kunnen. :)

Een andere reden kan overigens zijn dat Rockstar Games het doet om te zorgen dat mensen van hun oude console overstappen naar een nieuwe, omdat ze GTA V dan opnieuw moeten kopen. Zou me ook niets verbazen, want zaken zijn nou eenmaal zaken. Je kunt oude consoles niet eeuwig van ondersteuning blijven voorzien, of ze het aan kunnen of niet. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

5 data zijn mogelijk, 1, 8, 15, 22 en 29.

Hoop natuurlijk 1, maar ik denk 15 :puh:

Idee en script liggen al klaar, locaties uitgezocht dus als dat ding wordt gereleased ga ik meteen aan de slag :D

Die omgevingsgeluiden en soundeffects waren idd wel wat, wat mistte, mooi dat ze zijn toegevoegd :) Ook die copy-paste functie is handig.

Ben echt enorm excited hiervoor. :puh: Veel meer dan de singleplayer uitbreI ding en bijna meer dan GTA 5 zelf.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

@Grand Theft Auto Tom: Ik weet van mezelf goed als R* een video-editor implementeert, dat GTA V dan niet meer optimaal zal verlopen. Nu geldt

hetzelfde aangezien de boel soms té vaak erg vastloopt bij bepaalde momenten. Maar goed, nu wil ik even terug op 'initiatieven'. Rockstar kon wat mij betreft wel een kleinigheidje beschikbaar stellen voor het publiek op de oudere consoles. Om even een voorbeeldje op te noemen: Een geldpakket van $500.000,- o.i.d. Dan is iedereen tevreden imo.

Bewerkt: door .PhoeniX.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar een geldpakket is iets heel anders dan een video editor :7

Het is sowieso denk beter om te investeren in een nieuwe console, want A. Meer content en B. Je zal alle toekomstige titels kunnen spelen. (tot de volgende console uitkomt natuurlijk). En ja, het is niet goedkoop, maar het is maar een éénmalige uitgave (hopelijk :7) en hobby's mogen geld kosten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

@Grand Theft Auto Tom: Ik weet van mezelf goed als R* een video-editor implementeert, dat GTA V dan niet meer optimaal zal verlopen. Nu geldt

hetzelfde aangezien de boel soms té vaak erg vastloopt bij bepaalde momenten. Maar goed, nu wil ik even terug op 'initiatieven'. Rockstar kon wat mij betreft wel een kleinigheidje beschikbaar stellen voor het publiek op de oudere consoles. Om even een voorbeeldje op te noemen: Een geldpakket van $500.000,- o.i.d. Dan is iedereen tevreden imo.

Waarom moet je de PlayStation 3 en Xbox360 gebruikers daarvoor compenseren? Toen ze Grand Theft Auto V kochten voor die console is er toch nooit gezegd dat ze dit zouden krijgen. Wanneer Rockstar Games dit had aangekondigd met de heists was ik het wel met je eens geweest. Deze hebben ze vooraf aangekondigd en als ze zoiets dan niet waarmaken is een compensatie wel op zijn plek.

Bewerkt: door Kenny-Petrovic

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik ben het wel degelijk met je eens. Toch, ik hoopte wel dat de andere gebruikers iets kregen.. (Ook al was het iets simpels). Anderzijds hoeven we niet te klagen, R* had een fantastische GTA neergezet met geheel gratis updates.

Bewerkt: door .PhoeniX.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja tuurlijk weer niet voor de 360 en de ps3. Gvd kut Rockstargames.

Wij 360 en PS3 gamers, die geen geld hebben voor een ps4 of een one, waren wel de eerste gta V gamers. Wij waren de eerste spelers, de eerste spelers die ervoor zorgden dat Rockstar veel geld kreeg. En nu keert Rockstar ons de rug toe.

Ik weiger een PS4 of een One te kopen. Is gewoon geldtrekkerij. Goed dealtje met Sony of Microsoft gedaan. De 360 en de PS3 verkoopt niet meer dus dan maar een nieuwe console op de markt gooien en dat sponseren met oude games die zogenaamd verbeterd worden. Bullshit, alsof mijn 360 te slap zou zijn voor alle updates en deze video editor.

Fuck Rockstargames!

Mijn 360 zou makkelijk alle nieuwe PS4 en One games kunnen draaien. Maar als ze het alleen voor de nieuwe generaties maken, tja. Dat is dan het enigste waarom mijn 360 het niet zou kunnen draaien. Omdat mijn 360 het niet kan lezen. Maar als hij dat wel kon dan kon die makkelijk al die spellen kunnen afspelen. Microsoft hoeft alleen maar updates te doen. Maar splinternieuwe console brengt natuurlijk meer geld op. Zelfde bullshit als elk jaar een nieuwe windows.

Bewerkt: door GTAKevin023

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja tuurlijk weer niet voor de 360 en de ps3. Gvd kut Rockstargames.

Wij 360 en PS3 gamers, die geen geld hebben voor een ps4 of een one, waren wel de eerste gta V gamers. Wij waren de eerste spelers, de eerste spelers die ervoor zorgden dat Rockstar veel geld kreeg. En nu keert Rockstar ons de rug toe.

Ik weiger een PS4 of een One te kopen. Is gewoon geldtrekkerij. Goed dealtje met Sony of Microsoft gedaan. De 360 en de PS3 verkoopt niet meer dus dan maar een nieuwe console op de markt gooien en dat sponseren met oude games die zogenaamd verbeterd worden. Bullshit, alsof mijn 360 te slap zou zijn voor alle updates en deze video editor.

Fuck Rockstargames!

:7

Het is gwn heel duidelijk dat LG op zn max zit, echt op het absolute randje. Rockstar heeft 2 jaar lang LG ondersteund met gratis updates en heeft LG nooit in de steek gelaten. Maar als t echt niet anders kan wordt t moeilikk. Ja ze kunnen m er wel in stoppen maar crash t t elk uur en ben je drie dagen verder als je eindelijk in een race zit. Bij wijze van spreken.

Wees nou eens realistisch, dan hoef je ook niet zo te huilen en doen alsof R* iets verschrikkelijks heeft gedaan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja man, ik huil ook echt... Noob, heb een ander leven dan jullie gamers. Hele dag binnen een donker kamertje zitten en red bull drinken en gamen, dat is jullie style. Ik heb de hele dag met vrienden aan m'n volkswagen kever gesluiteld. :bier: Gisteren met me Kever in IJmuiden gestaan bij een bijeenkomst voor oldtimers en muscle cars. Gast, ik heb wel een beter leven dan spelletjes spelen :puh:

Bewerkt: door GTAKevin023

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...