Jump to content

Graphics Café


3L1077

Recommended Posts

Dank heren, ik heb nog net op tijd mijn opdrachten afgekregen, die beginners cursus van Tasty was zeer waardevol. In die link van Ruben zag ik ook wel wat interessante voor in de toekomst wellicht.

Heb je nooit les gehad in Illustrator?

1 lesje op de vrijdagmiddag van half 4 tot half 6, waar ik fysiek aanwezig was, maar met mijn mind ergens heel anders denk ik :puh:

Hele tijd niks gedaan qua graphics, maar ben net in Zwitserland geweest (Luzern) en daar doe je toch wel een hoop inspiratie op zeg :D Heb nu een plan voor een heel ambitieus project :puh:

Luzern is een architectuurrijke plek, wil ik ook echt ooit een keer heen. Bijvoorbeeld het KKL is zo een plek waar ik minstens eenmaal in mijn leven heen moet.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    24

  • JasonStatham

    9

  • RUBENN

    8

  • KoningJesper

    6

Heb je nooit les gehad in Illustrator?

1 lesje op de vrijdagmiddag van half 4 tot half 6, waar ik fysiek aanwezig was, maar met mijn mind ergens heel anders denk ik :puh:

Lekkere tijd ook, net voor het weekend... :clown:

Volg je een studie in die richting?

Ik kan je erg aanraden je te verdiepen in Illustrator, ik vind het ongeveer de fijnste grafische-software om in te werken. Maar 't is je eigen keus natuurlijk :puh:

Bewerkt: door RUBENN
Link to comment
Delen op andere websites

Ik studeer Bouwkunde en de verwachting is wel dat je dan met onder andere een aantal Adobe programma's leert omgaan. Ik moet zeggen dat het inderdaad een fijn en handig programma, zal er vast nog wel eens bijvoorbeeld kaarten en andere figuren mee maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier nog iemand die de 'overstap' (het is niet echt een overstap, want ik gebruik beide) van PS naar AI ontzettend ingewikkeld vond. Illustrator kan een heleboel, maar het zit eigenlijk compleet anders in elkaar dan Photoshop en je moet met heel andere dingen rekening houden. Ik snap veel dingen nog steeds niet helemaal, en dan te bedenken dat ik voor mijn illustratiewerk slechts een klein gedeelte van de functies gebruik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Zo, naar aanleiding van de Herfst tut in OWN het volgende weten maken. Ben er aardig trots op :*D

Herfst_OWN.png

Niet alles letterlijk overgenomen, maar toch een zeer educatieve tutorial, thanks Visser :tu:

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Sinds kort werk ik met genoegen aan Photoshop, en ik maak dan af en toe weleens 'knappe' werkjes, al zeg ik het zelf. :puh: 'k Ben

niet zo héél erg gevorderd zoals de meeste(n) hier, doch is dit voor 'n beginneling zeker niet verkeerd. :tu: Dit is het afbeelding van m'n werkje;

2cwkk0j.jpg

Het enige wat namelijk is aangepast is de tekst, d'r stond als eerst alleen maar 'GTA V' erop, vervolgens had ik het bewerkt tot hoe nu het is... Ohja,

de afmetingen waren weliswaar oorspronkelijk ietsjes groter. Bovendien vond ik dit 'n speciale gelegenheid, gezien dit letterlijk waar m'n eerste keer is dat ik iets 'volwaardig' had gecreëerd in PS. (De vorige pogingen waren tot mijn spijt allemaal mislukt, daarom liet ik ze ook niet meetellen. :clown:)

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, mag ik jullie erop wijzen dat dit niet de showroom is? Dit zijn nu al twee werkjes in een paar dagen. Het is inderdaad een twijfelgeval, maar aarzel niet om topics aan te maken in de showroom! Dit is niet de plaats om kritiek te krijgen op je werk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...