Jump to content
Joriz

Check deze explosieve parodie van de GTAV Next-Gen Trailer!


Om te laten zien hoe mooi Grand Theft Auto V er op 'next-gen' (PlayStation 4 en Xbox One) uitzag bracht Rockstar Games vorig jaar een super gelikte trailer uit met mooie shots van Los Santos en omgeving. Al zag deze trailer er dus super mooi uit ontbrak elke vorm van actie. Nu heeft aidanrooney95 een mooie fan parodie gemaakt in Grand Theft Auto V waarbij dus wel actie en explosies aanwezig zijn. smile3.gif

Elk shot van de originele trailer komt dus bijna exact overeen in deze parodie, waarbij vooral mooi is om te zien dat Rockstar Games de grafische beloftes heeft waargemaakt en dat op de goede game-PC het spel er zeker zo goed uit ziet als in de promotievideos van Rockstar Games. blij.gif

De parodie van aidanrooney95

De originele next-gen trailer ter vergelijking

Blijf GTAGames.nl trouwens in de gaten houden voor toekomstige updates aan GTA Online en GTA5. Zo komt de Rockstar Editor in september ook naar PlayStation 4 en Xbox One en staan daarnaast ook uitbreidingen gepland aan de freemode van GTA Online. smile3.gif

Bron:

via Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ziet er leuk uit.

Alleen valt het mij op dat het op straat bij mij nooit zo druk is als in de originele trailer. kwa verkeer en mensen :( ..

trailers zijn altijd mislijdend ookal rijdt er wel meer verkeer... maar in online merk ik dat minder dan in singleplayer op pc heb je een speciale mod die het verkeer met zo een hoog aantal verhoogd dat er random files ontstaan

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...