Jump to content

Film Café


KoningJesper

Recommended Posts

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    27

  • Dotz

    10

  • 3L1077

    8

  • ThunderDuck

    7

Gister waren ze inderdaad niet zichtbaar, eveneens een hoop signatures. Ik denk dat Tinypic een storing had..

Kaartjes voor de voorpremière van Arrival morgen. Denis VIlleneuve maakt geweldige films (Sicario, Enemy, Prisoners, Incendies worshippy.gif), dus veel zin in! icon_mrgreen.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren de eerste aflevering van "Als de dijken breken" gezien. Serie op NPO 1 waarin de situatie wordt geschetst dat enkele Nederlandse en Belgische dijken breken bij een superstorm. De Nederlandse MP wordt gedwongen een keus te maken om wel of niet de Randstad te evacueren. Hij doet het niet, met alle gevolgen van dien...

Ik ben wel benieuwd naar hoe het verder gaat, en of de makers het reëel houden of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

De cliché-volle romcoms zijn echt een aantal van de meest verschrikkelijke films :Y

Het is niet dat ik hele genres verafschuw, maar voor mijn gevoel bestaan sommige genres in de huidige filmera uit bijna alleen maar slechte films. Voor bijvoorbeeld Horror lijkt het net alsof er voor elke The Babadook of It Follows een tiental slechte horrorfilms gemaakt moeten worden.

Overigens kijk ik ook bijna nooit Nederlandse series of films.

Bios.

Hacksaw ridge – een aanrader.

Een zeer boeiende film van begin tot einde, in zekere zin origineel maar let wel er zijn tig van dit soort films en over dit gevecht. Een waarschuwing wel: het is in hoge maten zeer bruut en er wordt niet geschuwd om echt alles te laten zien wat er kan gebeuren, er zijn zelfs momenten waar je echt schrikt. Zelden zie je zo’n film je krijgt best veel te verduren.

Een prima cast die de humor en de liefde goed overbrengen, en veel stof tot nadenken geven.

De film laat je 2 uiterste zien maar t geweld is zo immens dat het pacifisme van de hoofdpersoon wat overschaduwd wordt.

’Hugo weaving’ heeft een sterke rol en laat goed zien wat het met je kan doen. k

Deze moet ik volgende zondag zien!
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren de eerste aflevering van "Als de dijken breken" gezien. Serie op NPO 1 waarin de situatie wordt geschetst dat enkele Nederlandse en Belgische dijken breken bij een superstorm. De Nederlandse MP wordt gedwongen een keus te maken om wel of niet de Randstad te evacueren. Hij doet het niet, met alle gevolgen van dien...

Ik ben wel benieuwd naar hoe het verder gaat, en of de makers het reëel houden of niet.

Ik heb hem ook gezien, vond hem spannend en kijk uit naar de 2e aflevering.

Al heb ik wel een klein foutje gezien

Als het bord door het beeld vliegt tegen de assistente aan, dan valt de regen nog steeds nagenoeg verticaal naar beneden.

Link to comment
Delen op andere websites

De cliché-volle romcoms zijn echt een aantal van de meest verschrikkelijke films yep.gif

Het is niet dat ik hele genres verafschuw, maar voor mijn gevoel bestaan sommige genres in de huidige filmera uit bijna alleen maar slechte films. Voor bijvoorbeeld Horror lijkt het net alsof er voor elke The Babadook of It Follows een tiental slechte horrorfilms gemaakt moeten worden.

Ik ben een fan van de Child's Play- en Saw-franchises :$

Overigens kijk ik ook bijna nooit Nederlandse series of films.

Idem, ik kan uit mijn hoofd niet even tien goede Nederlandse films opnoemen. En de enige goede Nederlandse films die ik wel op kan noemen zijn komedie's.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind Belgische films meestal ook kut, maar The Broken Circle Breakdown was echt fantastisch.

Iemand die gezien?

nope.gif Ook nooit van gehoord of gelezen tot zonet. Ik zie hier dat die twee jaar geleden ook ingezonden is voor de buitenlandse Oscar-prijs en ook nog is gekomen tot een nominatie Applaus.gif

Echt de moeite waard? Ben sowieso niet snel weg van romantische drama's, maar Brooklyn is nog steeds een van de beste films die ik heb gezien dit jaar. (Technisch een 2015-film, maar verscheen pas in maart hier... Daar kan ik trouwens echt slecht tegen frown.gif)

Heb jij by the way ooit nog iets met mijn aanbeveling gedaan van The Sting of niet, lang geleden? Omdat Butch Cassidy destijds erg goed was bevallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kijk nu Green Street Hooligans voor de tweede keer, de laatste keer was zo'n 10 jaar geleden :) .

edit: ik hoor net dat er zelfs twee vervolgen van zijn, dat wist ik niet eens :clown::-(

edit #2: Is ''Cass'' de moeite waard? Weet iemand dat?

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Echt de moeite waard? Ben sowieso niet snel weg van romantische drama's, maar Brooklyn is nog steeds een van de beste films die ik heb gezien dit jaar. (Technisch een 2015-film, maar verscheen pas in maart hier... Daar kan ik trouwens echt slecht tegen frown.gif)

Misschien even Carol kijken? Ook een romantisch drama, uit 2015, en tevens ijzersterk.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...