Jump to content

Hoeveel gamerscore/trophies heb jij?


NickOwnage

Recommended Posts

De topictitel verklapt het al:

Hoeveel gamerscore heb jij op Xbox?

of

Hoeveel trophies heb jij op de Playstation?

Ik heb zojuist mijn mijlpaal van 70.000 gamerscore gehaald in 6 jaar tijd.

Op dit moment 70.155 Gamerscore

En jij?

Bewerkt: door Visser23
PS trophies ook toegevoegd.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    11

  • JasonStatham

    6

  • Phoenyxar

    6

  • FlexxNL

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb 2 PSN accounts waarvan ik op eentje niet meer kan inloggen. Nieuwe PS -> Wachtwoord kwijt -> Niet te achterhalen omdat ik een andere lft. had ingevoerd... Die standaardbullshit, anyways, dit zijn mijn trophy cards:

2yynom0.png

Er was een periode dat ik echt trophies probeerde te jagen, soms ook met succes. Tegenwoordig probeer ik het nog af en toe, maar tevergeefs. Deze 1322 trophies heb ik in 6 jaar tijd behaald.

Ik vind het leuk om te zien hoeveel iedereen heeft behaalt aan gamescore, maar kan er helemaal geen hoeveelheid achievements aan linken.

Link to comment
Delen op andere websites

Op de Xbox 360 heb ik een gamerscore van 6282, en op de PS3 is mijn score momenteel 89x brons, 15x zilver en 1x goud. Ik ben niet zo'n achievement-hunter, ik verzamel ze gewoon al spelende. Hoewel ik, wanneer ik een verhaallijn heb uitgespeeld, wel vaak probeer wat achievements te behalen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

vmdj0.png

Ik wist niet dat ik aan 499 trophies zat. Tijd om nog eentje extra te halen dan puh2.gif Van die 18 games heb ik er 3 waar ik nog niet eens aan begonnen ben, dus waarschijnlijk komen hier nog een heleboel bij. Als ik die eens heb uitgespeeld, ga ik misschien eens terug naar andere games gaan om daar nog wat op trophies te jagen.

Vind die MP-trophies trouwens altijd lullig, dus die behaal ik zelden tot nooit.

Link to comment
Delen op andere websites

Stelletje verslaafde... :O

Ik moet sowieso een paar keer Platinum halen. Uncharted Nathan Drake Collection staat op de planning om te halen, evenals The Last Of Us Remasterd. Heb TLOU nooit uitgespeeld op PS3...

ezra24rct3.png

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...